اعزام پزشکان بسیجی استان بوشهر به مناطق سیل زده

«مراد علی فولادوند» گفت: روز ۲۲ فروردین سال جاری تیم پزشکی به همراه دارو و تجهیزات پزشکی و همچنین مواد بهداشتی و غذائی به  شهرستان باوی استان خوزستان اعزام کرد.
کد خبر: ۳۴۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ - 13April 2019

اعزام پزشکان بسیجی استان بوشهر به مناطق سیل زده

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «مرادعلی فولادوند» رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر، اظهار داشت: در راستای کمک رسانی به هم وطنان سیل زده در استان خوزستان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اقدام به سازماندهی تیم های پزشکی و امدادی مرکب از پزشک، پرستار و امدادگران فوریت های پزشکی به همراه دارو و تجهیزات پزشکی جهت حضور در مناطق سیل زده نموده است.

وی گفت: این تیم‌ها آمادگی خود را اعلام کرده و با هماهنگی  بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان و اعلام نیاز و مشخص کردن مناطق نیازمند اعزام انجام شده است.

فولادوند خاطرنشان کرد: روز 22 فروردین سال جاری تیم پزشکی به همراه دارو و تجهیزات پزشکی و همچنین مواد بهداشتی و غذائی به  شهرستان باوی استان خوزستان اعزام کرد.

وی ادامه داد: این تیم پزشکی در شهر ویس از توابع شهرستان باوی مستقر و در حال ارائه خدمات امدادی و درمانی را به هم‌وطنان سیل زده است و تا زمانی که شرایط عادی نشود تیم های تخصصی در منطقه سیل زده شهرستان باوی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار