رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

سیل اخیر سبب تقویت انسجام ملی و همگرایی در کشور شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یکی از برکات سیل و بارندگی اخیر در کشور را بازگشت سرمایه اجتماعی و تقویت انسجام ملی و همگرایی در کشور دانست و گفت: همدلی در بازسازی مناطق سیل‌زده ستودنی است.
کد خبر: ۳۴۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ - 15April 2019

سیل اخیر سبب تقویت انسجام ملی و همگرایی در کشور شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در جمع فرمانده‌هان معین بازسازی سیل استان مازندران با تبریک اعیاد شعبانیه اقدامات سپاه‌های استانی را در کمک به سیل‌زدگان، خوب، پرحجم و به موقع دانست و اظهار داشت: همدلی در بازسازی مناطق سیل‌زده ستودنی است.

وی با اظهار اینکه حادثه سیلاب سبب تقویت همدلی و انسجام و همگرایی در کشور شد، به کار ویژه برای بازگشت آرامش بین سیل‌زدگان اشاره و اضافه کرد: تا قبل از ماه مبارک رمضان از سپاه‌های استانی می‌خواهیم تا آرامش را در مناطق سیل زده بین مردم برقرار کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه با کار و تلاش همگانی از مشکلات عبور خواهیم کرد، اقدامات سپاه را در مناطق سیل‌زده، خوب، پرحجم و به موقع دانست و تصریح کرد: در مناطق سیل‌زده مازندران نیز نیازمند تلاش مضاعفی هستیم زیرا به کار بیشتری نیاز دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امیدواریم با اقداماتی که انجام می‌دهیم بتوانیم رضایت امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری را کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه سیل اخیر خسارات زیادی را برای مردم به وجود آورده و آسیب جدی دیدند، تصریح کرد: این بارندگی برکات زیادی برای کشور در حوزه‌های مختلف داشته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یکی از برکات سیل و بارندگی اخیر در کشور را بازگشت سرمایه اجتماعی و تقویت انسجام ملی و همگرایی در کشور دانست و افزود: همدلی در بازسازی مناطق سیل‌زده ستودنی است.

غیب‌پرور با اظهار اینکه با وجود اینکه مردم از گرانی و مشکلات اقتصادی رنجور هستند اما در سیل اخیر نشان دادند همه آلام را کنار گذاشتند و همه از جمله سپاه، ارتش، بسیج، هلال احمر، گروه‌های مردمی و جهادی در میدان حضور یافتند و جوش و خروشی در کشور ایجاد شد، گفت: با کار و تلاش همگانی از مشکلات عبور خواهیم کرد.

این مسئول با بیان اینکه پاسداران، بسیجیان، روحانیت و تمام دستگاه‌ها در کف میدان هستند و بن بستی وجود ندارد، متذکر ششد: نباید از لفظ بحران استفاده کنیم و از این موقعیت عبور می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار