امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب خبر داد؛

ارسال 39 محموله به سیل‌زدگان شمال و غرب ایران توسط مردم زلزله‌زده سرپل ذهاب

ملا «رشید ثناعی» گفت: زلزله‌زدگان شهرستان سرپل‌ذهاب تا کنون 23 کانتینر و 16 نیسان وسایل مورد نیاز سیل‌زدگان را به گلستان، لرستان و خوزستان ارسال کرده‌اند.
کد خبر: ۳۴۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ - 16April 2019

ارسال 39 محموله به سیل زدگان شمال و غرب ایران توسط مردم زلزله زده سرپل ذهاببه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ملا‌ «رشید ثناعی» امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب در جریان سیل گلستان مردم منطقه بیش از 13 کانتینر و 16 نیسان اقلام ضروری به این مناطق ارسال کردند.

ثنایی به سربلندی ملت ایران از این آزمون سخت اشاره و بیان کرد: ملت سخاوتمند ایران دست به دست هم می‌دهیم تا این پیامی باشد برای فرعونیان زمانه که ما مردم ایران یک‌دست هستیم و پشت یکدیگر را خالی نمی‌کنیم.

وی افزود: ملت شریف ایران اسلامی چیزی را برای ما کم نگذاشتند امروز نیز ما در جواب محبت آن‌ها چیزی کم نمی‌گذاریم و آنچه را در کانکس داریم با آن‌ها شریک می‌شویم.

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب گفت: 10 کانتینر از کمک‌های مردمی سرپل‌ذهاب با حضور نیکوکاران، هیأت امنا مسجد قادرالحسینی، مردم شهرستان، مسئولان و نیروهای مردمی ارتش جمهوری اسلامی شامل اقلام خوراکی، وسایل گرمایشی، چادر، پتو، فرش و... از درب مسجد قادرالحسینی به سمت مناطق سیل‌زده خوزستان و لرستان ارسال شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار