مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

برنامه‌ها در جهت احصا فرمایشات مقام معظم رهبری طراحی و اجرا شود

«محمدرضا فخر» با تأکید بر اینکه در حوزه شهدا و ایثارگران باید کار‌ها به صورت مشترک اجرا شود، گفت: برنامه‌ها در جهت احصاء فرمایشات مقام معظم رهبری طراحی و اجرا شود.
کد خبر: ۳۴۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ - 17April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، اولین جلسه شورای راهبردی مشارکت زنان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با محوریت حضور بانوان در برنامه گرامی‌داشت واقعه پنجم اردیبهشت برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اعضا شورای راهبردی از ادارات و دستگاه‌های دولتی و انتظامی برگزار شد «محمدرضا فخر» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از همکاری مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی دولتی و نمایندگان نیروهای مسلح مستقر در خراسان جنوبی تشکر کرد.

وی ضمن تشکر از همدلی بانوان در حادثه سیل اخیر بیان داشت: در برنامه های بانوان در سال 98 چند ویژگی باید لحاظ شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی ادامه داد: توجه به تأثیرگذاری بیشتر برنامه ها و کم هزینه بودن برنامه از نکاتی است که باید به آن توجه  شود.

لزوم اجرای برنامه ها در جهت فرمایشات رهبری برای تأثیرگذاری بیشتر

فخر با تأکید بر اینکه در حوزه شهدا و ایثارگران باید کارها به صورت مشترک اجرا شود، گفت: برنامه ها در جهت احصا فرمایشات مقام معظم رهبری طراحی و اجرا شود.

وی با مهم دانستن توجه به شعار سال در همه برنامه‌ها، عنوان کرد: کارها باید به صورت چند وجهی صورت بگیرد و همچنین در برنامه‌ها از حضور شایسته خانواده شهدا و ایثارگران استفاده شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی متذکر شد: از ورود شایسته تشکلات و همسران شهدا در برنامه های اجتماعی و فرهنگی بهره برداری شود.

فخر همچنین در خصوص گرامی‌داشت واقعه طبس مطرح کرد: از خواهرانی که مربی و مروج کمک در حوادث اخیر کشور بودند نیز دعوت به عمل آید.

در پایان این جلسه برای حضور خواهران، خانواده شهدا و فرزندانشان همچون سایر اقشار برای شرکت در برنامه گرامی‌داشت واقعه پنجم اردیبهشت در صحرای طبس نیز برنامه‌ریزی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار