استاندار مازندران عنوان کرد؛

پرداخت تسهیلات بلاعوض به حدود هزار و ۴۰۰ خانوار سیل‌زده مازندران

«احمد حسین زادگان» با بیان اینکه خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان تا پایان کار مرمت و نوسازی ادامه خواهد داشت، گفت: تاکنون به حدود یک‌هزار و ۴۰۰ خانوار سیل‌زده کمک بلاعوض پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۴۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ - 16April 2019

پرداخت تسهیلات بلاعوض به حدود هزار و ۴۰۰ خانوار سیل‌زده مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه 27 فروردین) در حاشیه ملاقات مردمی در شهرستان سیل زده سیمرغ اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده و پرداخت تسهیلات شتاب کنند. در شرایط فعلی تمام خدمات اولیه مورد نیاز سیل‌زدگان شامل آب، برق، تلفن و راه‌های اصلی برقرار است و مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: کار مرمت واحدهای مسکونی خسارت دیده در شهرها و روستاهای سیل‌زده با پرداخت تسهیلات مرمت و کمک‌های بلاعوض شروع شده و علاوه بر مصالح ساختمانی از جمله سیمان نیز حدود ۸۰۰ تن به صورت رایگان در بین سیل‌زدگان برای مرمت و ساخت توزیع شد.

حسین زادگان گفت: خدمات رسانی به سیل‌زدگان تا پایان کار مرمت و نوسازی ادامه خواهد داشت و دولتمردان تا آخر پای کار خواهند ایستاد و در این راستا تاکنون به حدود یک‌هزار و ۴۰۰ خانوار سیل‌زده کمک بلاعوض پرداخت شده است که در منطقه سیل‌زده سیمرغ میانگین پرداخت این کمک‌ها بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها