مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

پیگیری مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت کار مدیران باشد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پیگیری مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران را اولویت کار مدیران دستگاه‌های اجرایی استان دانست.
کد خبر: ۳۴۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ - 16April 2019

ادای دین به خانواده‌های شهدا با خدمت خوب و مناسببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران امروز به منظور بررسی مشکلات جامعه ایثارگری در بنیاد شهید شهرستان سیمرغ حضور یافت و با بیان اینکه پیگیری و کارگشایی مشکلات ایثارگران بهترین شیوه رضایتمندی است و باید با این روحیه به آنان خدمت کنیم، اظهار داشت: با راهکارهای درست و پاسخ به موقع و قانع‌‌کننده، مسیر دسترسی به خدمات را برای ایثارگران آسان‌تر کنیم.

مظلومی تصریح کرد: به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بدهکار هستیم و با خدمت خوب و مناسب در قبال بزرگی و متانت آنان ادای دین کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: باید با نگاه اخلاق‌مداری، گشاده‌رویی و تکریم به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان خدمت کرده و مشکلات آنان را به حداقل برسانیم.

مظلومی متذکر شد: هر مدیر دستگاه موظف است در شهرهایی که ملاقات عمومی با حضور استاندار برگزار می‌شود از دو خانواده شهید و ایثارگر دیدار کرده و مشکلات‌شان را پیگیری کند و امروز این طرح در شهرستان سیمرغ همانند دیگر شهرهای مازندران اجرایی شد‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها