دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با فرماندار مشهد

سردار «یوسفعلی‌­زاده» در دیدار با «حیدر خوش‌نیت» بر استفاده از ظرفیت­‌های استانی در گرامیداشت هر چه باشکوه‌­تر حماسه «سوم خرداد» تأکید کرد.
کد خبر: ۳۴۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ - 16April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز (سه­‌شنبه 27 فروردین­‌ماه) با «حیدر خوش‌نیت» فرماندار مشهد دیدار و گفتگو کرد.

سردار یوسفعلی­‌زاده در این دیدار که در فرمانداری مشهد انجام شد با بیان اینکه قریب به 10 روز است که ستادی متشکل از بخش‌های مختلف اداره‌­کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس به منظور گرامیداشت سوم خرداد تشکیل شده است، بر ضرورت برنامه‌ریزی و آمادگی بیشتر به منظور پرداختن هر چه با شکوه‌تر به حماسه تاریخی و افتخارآمیز آزادسازی خرمشهر با توجه به زمان باقیمانده تا «سوم خرداد»، تأکید کرد.

وی در خصوص شکل‌گیری تیم نظارتی با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس استان و فرمانداری مشهد ابراز امیدواری کرد و گفت: درخواست داریم تا برنامه‌ریزی و تشکیل جلسات در زمان مناسب با محوریت فرمانداری در دستور کار قرار گیرد.

خوش‌نیت نیز در ادامه این دیدار پیشنهاد خود را برای تشکیل کمیته برنامه‌ریزی و ستاد اجرایی و تنظیم برنامه‌های سوم خرداد در چهارچوب سیاست‌های کلی ابلاغی اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد حضور سردار یوسفعلی‌زاده در شورای اداری، برنامه‌ریزی و توجیه مسئولین زمینه ایجاد و افزایش وحدت رویه فراهم آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار