بازدید نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر از مناطق سیل‌زده خوزستان

آیت‌الله «عبدالحسین معزی» در بازدیدی از اردوگاه شهید درویش شهرستان باوی در جریان مشکلات مردم سیل‌زده قرار گرفت.
کد خبر: ۳۴۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸ - 16April 2019

بازدید نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر از مناطق سیل زده خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آیت‌الله «عبدالحسین معزی» نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در بازدید از اردوگاه شهید درویش شهرستان باوی با قدردانی از تلاش‌های تمامی نیروهای امدادی و خدماتی با هدف کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، اظهار داشت: با تلاش مسئولان و همراهی مردم امید است که خسارت‌های و آلام پیش آمده برای مردم خوزستان برطرف شود.

وی با اشاره به تأکید رهبرمعظم انقلاب مبنی بر رسیدگی به موقع و سریع به سیل‌زدگان و مردم در بحران از سوی مسئولان امر افزود: تحمل سختی در شرایط سیل بسیار سخت و دشوار است اما این بحران امتحان الهی که مردم ایران اسلامی بار دیگر سربلند از آن خارج می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به در پیش بودن فصل گرما و مشکلات ناشی از آن برای سیل‌زدگان ساکن در اردوگاه‌ها و کمپ‌های اسکان اضطراری، عنوان کرد: مهم‌ترین خواسته مردم وسایل سرمایشی و برخی اقلام بهداشتی است که مسئولان امر برای تأمین این موارد برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

مردم و ساکنان در اردوگاه شهید درویش شهرستان باوی ضمن قدردانی از حضور نماینده ولی فقیه و بازدید از مناطق سیل‌زده خواستار عنایت ویژه در تأمین مسکن و اقلام موردنیاز خود شدند.

به گزارش دفاع‌پرس، بالغ بر 176 خانوار در اردوگاه شهید درویش شهرستان شوش سکونت دارند که بر اثر سیل اخیر در استان خوزستان سرپناه و احشام خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها