معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

مقاومت و ایستادگی مردم به معنای تداوم و تضمین انقلاب اسلامی است

سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر گفت: امروز مقاومت و ایستادگی مردم ما به معنای تداوم و تضمین انقلاب اسلامی است که می توان با استخراج فرهنگ مقاومت و صبر از مبانی دینی همگان را با آن مانوس کرد.
کد خبر: ۳۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳ - 20November 2014

مقاومت و ایستادگی مردم به معنای تداوم و تضمین انقلاب اسلامی است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، آیین اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز(29آبان ماه) با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین، مدیران قرآنی و قاریان وحافظان برگزیده سپاه در سالن همایشهای ولایت ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه، در این مراسم از تلاشگران عرصه قرآن به عنوان "رزمندگان قرآنی" یاد کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسالت خطیر پاسداری از انقلاب اسلامی را بر عهده دارد و ما نباید از یاد ببریم که حفظ انقلاب و دستاوردهای آن از راهبردهای امام راحل(ره) و شهدا بوده است.

وی با اشاره به رابطه عرصه های قرآنی با پاسداری از انقلاب اسلامی گفت: بزرگترین مساله امروز ما به عنوان پاسدار، حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن که میراث امام و شهداست میباشد تکلیف و وظیفه دینی ما تنها به برگزاری مسابقات قرآنی محدود نمیشود بلکه ما باید به دنبال تحقق تمدن بزرگ الهی به عنوان تکلیف الهی و مقصد نهایی باشیم.

سردار سپهر خاطر نشان کرد: ما امروز در محاصره 360 درجه دشمنان هستیم که برای ضربه زدن به انقلاب و نظام ما از هیچ کوششی فروگذار نمیکنند و در مسائل اخیر هم شاهدیم که هیچ گونه حقی را برای ما قائل نیستند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خصوص سپاه گفت: سپاه، ستون اصلی حفظ انقلاب اسلامی است و اقتدار این نهاد انقلابی و مردمی به واسطه معنویت، تقوا، ایمان و عمل انقلابی است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه توسعه معنویت و آموزههای قرآنی وظیفه امروز ماست گفت: تلاشگران عرصه قرآنی باید علاوه بر فعالیت های معمول از مبانی قرآنی آموزههای سبک زندگی قرآنی را استخراج کنند.

وی تصریح کرد: امروز مقاومت و ایستادگی مردم ما به معنای تداوم و تضمین انقلاب اسلامی است که می توان با استخراج فرهنگ مقاومت و صبر از مبانی دینی همگان را با آن مانوس کرد.

سردار سپهر خاطر نشان کرد: در مبانی قرآنی در موضوع دشمن شناسی، بصیرت و صبر آیات عمیقی داریم که به ما نسخه و جهت می دهند تا تکلیف خود را بشناسیم، فعالان قرآنی می توانند فرهنگ انس با قرآن، فهم قرآن و دریافت نسخههای حیاتی از آن را در موضوعاتی که امروز به آن مبتلا هستیم استخراج کرده و در اختیار مردم قرار دهند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پایان تاکید کرد: اگر قرار است تمدن بزرگ اسلامی را محقق کنیم نیاز داریم ملت پا به رکاب رهبری باشد که عمده ترین عامل اقتدار را ارتقا معنویت و بصیرت مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها