دبیر شورای هیأت‌های مذهبی استان کرمانشاه:

هیأت‌های مذهبی و مساجد کرمانشاه به سیل‌زدگان کمک می‌کنند

«محسن نظری» گفت: هیأت‌های مذهبی و مساجد می‌توانند به صورت منسجم با محوریت پایگاه‌های بسیج به مردم سیل‌زده کمک کنند.
کد خبر: ۳۴۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ - 17April 2019

هیأت‌های مذهبی و مساجد کرمانشاه با محوریت پایگاه های بسیج به سیل زدگان کمک می کنندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محسن نظری» دبیر شورای هیأت‌های مذهبی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیأت‌های مذهبی و مساجد می توانند به صورت منسجم با محوریت پایگاه‌های بسیج به مردم سیل‌زده کمک کنند.

نظری افزود: هیات‌های مذهبی می‌توانند به صورت نقدی و یا مشارکت در ساخت یک خانه در مناطق سیل‌زده کشور به آسیب‌دیدگان کمک کنند.

دبیر شورای هیأت‌های مذهبی استان کرمانشاه بیان داشت: هیأت‌های مذهبی و مساجد سطح استان همچنین می‌توانند در صورت تمایل به صورت هماهنگ نیروی کاری ماهر و داوطلب را در زمینه احداث بنا به مناطق سیل‌زده با توجه به اعلام نیاز صورت گرفته در قالب این طرح به مناطق سیل‌زده اعزام کنند.

وی گفت: در صورت عدم توانی برای احداث یک خانه در قالب این طرح، چند مسجد و هیأت مذهبی در کنار یکدیگر می‌توانند شرایط احداث یک بنا را فراهم کرده و به این شکل به مناطق سیل‌زده کمک کنند.

نظری یادآور شد: این طرح نیازمند پیگیری و مدیریت از طرف بسیج استان و همچنین مدیریت و برنامه‌ریزی از طرف مسئولان سازمان تبلیغات برای سازمان دهی به شکل انجام طرح دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها