مسئول عقیدتی اداره کل حفظ آثار همدان؛

ویژگی شاخص جوانان ما ولایت‌مداری است

مسئول عقیدتی و امور روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: ویژگی شاخص جوانان امروز ما و جوانان دوران دفاع مقدس، ولایت‌مداری و اقتدا به امام زمان خویش است.
کد خبر: ۳۴۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۰ - 26September 2019

ویژگی شاخص جوانان دیروز و امروز ما ولایت مداری بوده و هست*** چرا برخی از اخبار یا پاک میشن یا میمونن تا تاریخ بگذرونن و به تاریخ بپوندن؟

حجت الاسلام «سید محمدتقی حسینی» مسئول عقیدتی و امور روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس اظهار داشت: جوان ما مایه افتخار و مباهات جامعه دینی و انسانی است.

حسینی گفت: حضرت علی اکبر (ع) الگوی جوانان ایران اسلامی در حرکت های عظیم بوده و هست، چه در دوران طاغوت و چه در دوران دفاع مقدس. امروز نیز در کمک رسانی در بلایای طبیعی این نسل ثابت کردند همان نسل دوران دفاع مقدس هستند، نسلی که با لباس رزم در بحران ها در کنار مردم و در خدمت ایران عزیز بوده است.

وی در پاسخ  به این سوال  که شاخصه امروز جوانان چیست؟، پاسخ داد: یکی از مهمترین شاخصه جوانان در هر برهه از زمان، چه در دوران دفاع مقدس و چه امروز، ولایت مداری و اقتدا به امام زمان خویش است، که این رمز وحدت و پیروزی در عرصه های مختلف بوده و ان‌شاءالله هست.

مسئول امور روحانیت اداره کل حفظ آثار همدان در ادامه افزود: جوانان با لبیک گفتن به اما زمان خود در دوران دفاع مقدس حماسه ها آفریدند و این کار بیشتر به دست جوانان بود و نتیجه آن هم در همان زمان و در امروز نیز ملموس است که آنرا دشمنان به خوبی می‌دانند و حس کرده و این را می توان از تحرکات و صحیت های امریکا و رژیم صهیونیستی فهمید.

حسینی گفت: جوانان دوره دفاع مقدس مورد توجه امام خود بودند و حتی فرماندهان آن دوران نیز از جوانان بودند که از ظرفیت های عظیمی که در سرشت آنان بود بهترین استفاده شد و نتیجه بر هیچکسی پوشیده نیست.

مسئول عقیدتی اداره کل حفظ آثار همدان عنوان کرد: امروز نیز باید از ظرفیت جوانان بهتر استفاده شود، چرا که این ظرفیت هنوز در نسل جوان هست و توانایی های بالایی دارند و این را در دوران مختلف شاهد بودیم، و امروز نیز جوانان دیروز در کنار جوانان امروز قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها