رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

جامعه باید با پرچم آزادگی در برابر ظلم ایستادگی کند

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: جامعه باید با پرچم حریت و آزادگی در برابر ظلم ایستادگی کند.
کد خبر: ۳۴۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ - 17April 2019

جامعه منتظر جامعه ای است که با پرچم آزادگی در برابر ظلم ایستادگی کندحجت الاسلام والمسلمین «اسدالله جعفری» رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) گفت: مسئله انتظار ابعاد مختلفی دارد و بعد عرفانی، اخلاقی، تربیتی، فرهنگی و سیاسی از جمله این ابعاد است.

وی در خصوص ویژگی های جامعه منتظر گفت: جامعه منتظر یعنی جامعه مبارز، مجاهد، شهیدپرور و مقاوم؛ همچنین جامعه ای که با پرچم حریت و آزادگی در برابر ظلم ایستادگی می کند.

جعفری افزود: هر یک از ما در هر موقعیت و جایگاهی که هستیم باید پاسدار ارزش ها و فضیلت های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی باشیم.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بیان داشت: زندگی، معاملات، مراودات، عروسی ها و دانشگاه های ما باید نشانه هایی از فلسفه ظهور داشته باشد و همواره آماده تشریف فرمایی امام زمان (عج) باشیم.

وی وجود مجاهدان فی سبیل الله را از ویژگی های جامعه منتظر خواند و گفت: این مجاهدان، برکت فرهنگ ایثار و شهادت هستند و در جریان سیل اخیر این مردم و این مجاهدان فی سبیل الله بودند که پای کار آمدند، لازم است این فضیلت ها تقویت شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار