حجت‌الاسلام‌ جلیلی‌صفت:

جوانان در دفاع مقدس پیشتاز بودند

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش دوران جوانی را ارزشمندترین سرمایه زندگی انسان دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس جوانان غیرت و جوانمردی خود را نشان دادند و از همه آحاد جامعه سبقت گرفتند.
کد خبر: ۳۴۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ - 17April 2019

جوانان در دوران دفاع مقدس غیرت و جوانمردی خود را نشان دادندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام‌ و‌ المسلمین «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در جمع کارکنان وظیفه این سازمان اظهار داشت: جوانی پربهاترین و ارزشمندترین سرمایه زندگی است که هیچ چیزی در دنیا برتر و بالاتر از آن نیست.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) خطاب به حضرت علی (ع) می‌فرماید که چهار چیز را قبل از اینکه از دست بدهی دریاب؛ جوانی قبل از پیری، سلامتی قبل از بیماری، دارایی قبل از فقر و زندگی قبل از مرگ است.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان حدیثی از حضرت علی (ع) که می‌فرماید‌ ای جوان‌ها آبرو، عزت، وقار، متانت و حیثیت خود را حفظ کنید، گفت: مخاطبان حضرت امیرالمومنین (ع) جوانان هستند؛ چرا که آینده در دستان جوانان است.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت خاطرنشان کرد: رفتار، گفتار و کردار نشان‌دهنده شخصیت افراد است. برای داشتن زندگی با سعادت، باید عقل محور تمام امور قرار گیرد. اگر امور غیر اکتسابی بر محوریت عقل باشد، ارزشمند است. جوانی که خودش را از هر جهت حفظ کند، خیلی هنرمند است.

وی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس جوانان غیرت و جوانمردی خود را در دوران جنگ نشان دادند و از همه آحاد جامعه سبقت گرفتند. عشق به دفاع از کشور و ناموس در دل جونان نهاده شده است. جوانان مایه آرامش جامعه هستند.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: برخی‌ها ارزش دوران جوانی را نمی‌دانند و به راحتی از کنار آن می‌گذرند. کار، کوشش، تلاش، علم و هنر در جوانی به درد می‌خورد و حفظ دین‌داری در جوانی اهمیت بسیار زیادی دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار