اعلام آمادگی نماینده ولی فقیه در بوشهر برای کمک به سیل زدگان خوزستان

آیت الله صفایی بوشهری گفت: بنده قلبا به مردم خوزستان ارادت داشته و ما با تمام توان، در خدمت شما هستیم و استان بوشهر نیز با تمام امکانات در خدمت مردم خوزستان است.
کد خبر: ۳۴۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ - 17April 2019

اعلام آمادگی نماینده ولی فقیه در بوشهر برای کمک به سیل زدگان خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آیت الله «صفایی بوشهری» امام جمعه بوشهر پیش از ظهر امروز (چهارشنبه 28 فروردین)، در دیدار با آیت‌الله سید «محمدعلی موسوی جزایری» عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: بنده با افتخار در خدمت شما و مردم خوزستان هستم و با وجود اینکه استان بوشهر در مرحله هشدار بود، لازم دیدم به استان خوزستان سفری داشته باشم.

وی افزود: خوزستان خط مقدم ایران بوده و ما مردم بوشهر، خودمان را یک خوزستانی می‌دانیم؛ به همین دلیل کوچک‌ترین لطمه به خوزستان، لطمه‌ای بزرگ برای ما خواهد بود.

همچنین در ادامه این دیدار، آیت‌الله موسوی جزایری، ضمن تشریح وضعیت کمپ‌های سیل‌زدگان، پیرامون مدیریت بحران در روزهای آینده گفت: به حمدالله هم‌اکنون از لحاظ مواد غذایی، تأمین شده‌ایم و مرحله به مرحله در حال پیش‌بینی وضعیت آینده هستیم.

وی با بیان اینکه اولویت مدیریت بحران استان، ایجاد فضایی خنک در روزهای گرم سال است، تصریح کرد: اولویت اول ما، آن است که برای گرمای پنجاه درجه خوزستان و کمپ‌هایی که در فضای باز برپا شده‌اند، تدابیری اتخاذ کنیم؛ چراکه این گرما برای سلامت مردم سیل‌زده، خطرآفرین بوده و باید فوراً برای این مسأله چاره‌اندیشی کنیم و با کمک‌هایی که از سطح کشور می‌رسد، قضیه تهویه مطبوع کمپ‌ها حل بشود.

در پایان این دیدار، آیت الله صفایی بوشهری، ضمن اعلام آمادگی برای شرکت در بازسازی و جبران خسارات وارده از سیل به استان خوزستان، گفت: بنده قلبا به مردم خوزستان ارادت داشته و ما با تمام توان، در خدمت شما هستیم و استان بوشهر نیز با تمام امکانات در خدمت مردم خوزستان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار