رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

استکبار جهانی با نشانه گرفتن سپاه کل نظام را هدف گرفت

رئیس اتاق بزرگانی مازندران با اشاره به مخاطب قرار گرفتن سپاه توسط استکبار جهانی، آن را نگاه نفاق‌گونه بر شمرد و گفت: استکبار با نشانه گرفتن سپاه، کل نظام را نشانه‌گذاری کرد.
کد خبر: ۳۴۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸ - 17April 2019

استکبار جهانی با نشانه گرفتن سپاه، کل نظام را هدف گرفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عبدالله مهاجر دارابی» رئیس اتاق بازرگانی مازندران در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش ویژه استان مازندران که در سالن همایش اتاق بازرگانی استان برگزار شد، با تبریک ایام شعبانیه و روز جوان و گرامیداشت روز ارتش، اظهار داشت: ارتش و نیروی هوایی و هوانیروز در 19 بهمن‌ماه 57 به امام راحل لبیک گفته و همه ارتشیان لبیک‌گوی مقام معظم رهبری و حضرت امام(ره) هستند.

وی با اشاره به دلاورمردی‌های ارتش در انقلاب، افزود: اگر جانفشانی‌های نیروهای ارتش نبود، پایداری نظام و انقلاب را نداشتیم.

مهاجر دارابی با بیان اینکه نیروهای ارتش راوی بخشی از انقلاب هستند، افزود: بعد از انقلاب دشمنی‌های زیادی به این نظام شده است و این خانواده بزرگ دارای فضای امنیتی و حیثیتی و فضای مختلف است که در ایجاد امنیت نقش دارد.

وی با اشاره به تقدیم 47 هزار شهید ارتش در انقلاب، تعداد شهدای ارتش مازندران را 3 هزار شهید اعلام کرد و گفت: همچنین در زمان جنگ بیش از 14 هزار نیروی ارتشی به جبهه‌ها اعزام شدند که نشانه پایمردی این خانواده در حفظ نظام است.

این مسئول با بیان اینکه بسیج و سپاه شاکله نظام هستند، اظهار کرد: ارتش را از این دو نهاد جدا نمی‌دانیم؛ زیرا با تشکیل سپاه بسیاری از ارتشیان در کسوت سپاه قرار گرفتند و وحدت و یکپارچگی با همت و درایت حضرت امام خمینی (ره) و مدیریت مقام معظم رهبری ایجاد شد.

مهاجر دارابی با اظهار اینکه همه مردم ایران هم سپاهی و هم ارتشی هستند و ارتشیان در رأس نظام هستند، ادامه داد: با وحدت و همدلی که بین این دو نهاد ایجاد شد دشمنی‌های زیادی متوجه‌شان شد.

وی با اشاره به مخاطب قرار گرفتن سپاه توسط استکبار جهانی، آن را نگاه نفاق‌گونه بر شمرد و گفت: استکبار با نشانه گرفتن سپاه، کل نظام را نشانه‌گذاری کرد چون سپاه و ارتش برای ملت یکی است و دشمن قصد سوءاستفاده از این دو نهاد را دارد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار