نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین:

ارتش ایران نیرویی مردمی و ولایتمدار است

آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» گفت: ارتش ایران نیروی نظامی، مردمی و ولایتمدار است که با اتکا به خداوند در مسیر ارزش‌ها حرکت می‌کند.
کد خبر: ۳۴۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ - 18April 2019

ارتش ایران نیرویی مردمی و ولایتمدار استبه گزارش دفاع پرس از قزوین، آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» صبح امروز (پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه) در مراسم روز ارتش که در میدان ارتش قزوین برگزار شد، اظهار داشت: روز ارتش را به رهبر انقلاب و مردم تبریک می‌گویم و از خداوند متعال اقتدار آن‌ها را آرزومندیم.

وی افزود: نیروهای مسلح در نظام اسلامی با سایر نظام‌ها تفاوت دارند و نیرویی مکتبی و ولایی هستند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: ارتش ما اسلامی و دینی است و در کنار سایر نیروهای مسلح تحت ولایت رهبری خدمت می‌کنند.

آیت‌الله عابدینی گفت: ارتش ما فرمان خود را از خدا و ولایت می‌گیرد و روحیه دینی و ایمانی دارد و از دین و مستضعفین دفاع می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: ارتش ما را خدا پایه گذاری کرده و خودش حامی نیروهای مسلح است و وقتی شما در حمایت از دین خدا و بندگانش اسلحه بدست گرفته‌اید مورد حمایت خدا هستید.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس که همه استکبار در مقابل ما ایستادند به لطف خدا پیروز شدیم، اظهار کرد: ارتش ما مردمی است و به آن اتکا دارد و این مهم‌ترین ویژگی نیروهای مسلح است و در کنار سایر مردم مظلوم جهان قرار دارد و حامی آن‌هاست.

امام جمعه قزوین یادآور شد: امروز در سوریه، عراق، یمن، فلسطین، غزه هر مستضعفی که است به ارتش ایران امیدوار است.

وی در پایان یادآور شد: انسجام و اتحاد بین نیروهای مسلح و همدلی آنها بسیار ارزشمند است و رمز اقتدار و موفقیت نیروهای مسلح است.

آیت‌الله عابدینی ادامه داد: ارتش و نیروهای مسلح ما زیر لوای ولایت فقیه است و تنها رسالت نظامی ندارند، بلکه رسالت فرهنگی دارند و در سیل و حوادث هم حضور همه جانبه دارند و در کنار مردم هستند.

در ادامه نیروهای مسلح مستقر در استان در قالب یگان‌های پیاده، موتوری و تجهیزات نظامی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار