فرمانده قرارگاه غرب ارتش در غرب کشور:

ارتش و سپاه در کنار هم به مقابله با توطئه‌های دشمن می‌پردازند

امیر«فرهاد آریانفر» گفت: ما در کنار برادران سپاهی با تاسی از ائمه اطهار در راه آرمانها و عزت و ناموس ملی با کسب آمادگی نظامی کامل به مقابله با هرگونه توطئه خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۳۴۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ - 18April 2019

ارتش و سپاه در کنار هم به مقابله با توطئه‌های دشمن می‌پردازندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم ستاد «فرهاد آریانفر» فرمانده قرارگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور امروز (پنج‌شنبه) در مراسم رژه ارتش در کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این مرز و بوم اظهار داشت: شهدا درس فداکاری و ایثار و دفاع از وطن را به ما دادند تا پا در رکاب ولی فقیه از این آب و خاک دفاع کنیم.

 فرمانده قرارگاه غرب ارتش در غرب کشور افزود: ۲۹ فروردین سال ۵۸ برگ زرینی از افتخارات این کشور است که معمار کبیر انقلاب، مردم و ارتش را پیوند جاودانه داد.

امیر آریانفر تاکید کرد: به فرموده معمار کبیر انقلاب ارتش در آن روزها صحنه و میدانی بود که پیروزی اسلام بر کفر را رقم زد.

وی بیان داشت: روز ارتش یکی از روزهای مهم ماست که رهبر فقید انقلاب تاکید داشتند در این روز ارتش با تجهیزات و یگان‌های خود رژه بروند.

 فرمانده قرارگاه غرب ارتش در غرب کشور تصریح کرد: ارتش در این روز با شعار ما همه سرباز توییم خمینی، گوش به فرمان توییم خمینی و ارتش فدای ملت فرمانبری خود را از معمار کبیر انقلاب اعلام کردند.

امیر آریانفر گفت: ارتش با پیشقراولی در جهاد و مقاومت در تهاجم بعثی‌ها به یاری انقلاب و مقتدای خود پرداخت و امروز هم تا سرحد شهادت از نظام دفاع خواهد کرد.

وی ضمن تبریک این روز بزرگ به ملت، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار برادران سپاهی و بسیجی و نیروی انتظامی تا نابودی استکبار و تا سرحد شهادت از نطام دفاع خواهد کرد.

 فرمانده قرارگاه غرب ارتش در غرب کشور بیان داشت: دست برادری ارتش و سپاه پس از اقدام مزبوحانه آمریکا در حق سپاه حرکتی زیبا بود و همواره آماده مبارزه با توطئه های استکبار جهانی و خنثی کردن نقشه های شوم آنها را داریم.

وی تصریح کرد: ما در کنار برادران سپاهی با تاسی از ائمه اطهار در راه آرمانها و عزت و ناموس ملی با کسب آمادگی نظامی کامل به مقابله با هرگونه توطئه خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها