نیروهای مسلح استان اردبیل توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند

همزمان با 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یگان‌های نیروهای مسلح استان اردبیل توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۳۴۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ - 18April 2019

نیروهای مسلح استان اردبیل توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتندبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سرهنگ «محمود سلیمانیان» فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل در این آیین اظهار داشت: وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی با دیگر ارتش‌ها در دنیا اعتقادات و باورهای دینی است که در سایه این اعتقادات و رهنمودهای مقام رهبری موفقیت‌های زیادی را در خدمات رسانی به نظام و مردم بدست آورده است.

وی با بیان اینکه ارتش در آمادگی کامل بسر می‌برد، افزود: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح آمادگی مقابله با تمامی بحران‌ها را دارد.

سلیمانیان اظهار داشت: اقتدار و عظمت ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ستودنی است و دوست و دشمن به اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی اعتراف می‌کنند.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل بیان کرد: عظمت، عزت، اقتدار، امنیت، سربلندی و شوکت امروز کشور و مردم ایران مدیون و مرهون خون پاک شهدا، جانبازان و ایثارگران است و ارتش با تمام قوا راه این عزیزان را ادامه خواهد داد.

در این مراسم یگان‌های نمونه ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی از مقابل قرآن کریم و تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری رژه رفتند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار