سردار غیب پرور خبر داد؛

ایجاد سامانه‌ای برای جمع آوری اطلاعات مناطق سیل‌زده و مساجد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد ایجاد «طرح جهاد همبستگی ملی» گفت: این طرح ملی برای بازسازی و نوسازی مناطق مردم سیل‌زده کشور با همت مردم، هیات مذهبی و با محوریت مساجد انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۴۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ - 18April 2019

ایجاد سامانه‌ای برای جمع آوری اطلاعات مناطق سیل‌زده و مساجدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه قرارگاه مسجد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: سیل‌های اخیر با وجود خسارت‌های وارده اما برکات زیادی از جمله انسجام ملی را در کشور به وجود آورد.

سردار غیب پرور در مورد ایجاد «طرح جهاد همبستگی ملی» گفت: این طرح ملی برای بازسازی و نوسازی مناطق مردم سیل‌زده کشور با همت مردم، هیات مذهبی و با محوریت مساجد انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همین رابطه عنوان کرد: در این طرح ملی و مردمی بنا نداریم جای دولت بنشینیم و کار تصدی‌گری و اجرایی انجام دهیم بلکه هدف ما کمک به دولت است و تا پایان کار نقش حمایتی خود را ایفا خواهیم کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با اشاره به نقش فرماندهان سپاه‌های استانی در کمک به جمع‌آوری اطلاعات سیل‌زدگان، گفت: سامانه‌ای در این راستا در تمام حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور فعال خواهد شد تا اطلاعات مناطق سیل ‌و همچنین مساجد جمع‌آوری و به صورت منسجم در سامانه برای سهولت بیشتر کار بارگذاری شود.

سردار غیب پرور در پایان  با اشاره به فراخوانی و دعوت از عموم مردم در این طرح گفت: نیت و نقش بسیج مشارکت دادن عامه مردم است تا بتوانیم با هم افزایی این طرح معنوی را به سر انجام برسانیم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها