فرمانده تیپ 130 شهید دلجویان خراسان شمالی:

ارتش با تجهیزات نوین آماده مقابله با هرگونه دشمنی است

فرمانده تیپ 130 شهید دلجویان خراسان شمالی در مراسم گرامیداشت روز ارتش در استان گفت: ارتش جمهوری اسلامی با استفاده از تجهیزات نوین آماده مقابله با هرگونه دشمنی است.
کد خبر: ۳۴۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ - 18April 2019

ارتش با تجهیزات نوین آماده مقابله با هرگونه دشمنی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امیر سرتیپ «ابراهیم گل‌گلی» فرمانده تیپ 130 شهید دلجویان خراسان شمالی، در مراسم گرامی‌داشت روز ارتش اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی یک نهاد مردمی و انقلابی است.

وی در ادامه به پیروزی‌های ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ارتشیان جمهوری اسلامی همچنان پایبند ارزش‌های 40 ساله انقلاب هستند.

فرمانده تیپ 130 شهید دلجویان خراسان شمالی با اشاره به حادثه سیل اخیر گفت: ارتش جمهوری اسلامی با شعار «دفاع از ملت» همراه با دیگر نیروهای مسلح در کنار نیروهای امدادرسان به یاری سیل زدگان پرداخت.

امیر گل‌گلی ضمن اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تروریست خواندن سپاه پاسداران نشان از ناکارآمدی دشمنان در برابر قدرت نظام است و این اقدام آمریکا را محکوم و اعلام می‌کنیم ارتش جمهوری اسلامی با استفاده از تجهیزات نوین آماده مقابله با هرگونه دشمنی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار