استاندار خراسان شمالی:

توان دفاعی کشور غیرقابل مذاکره است

«محمدعلی شجاعی» در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: توان دفاعی کشور غیرقابل مذاکره است.
کد خبر: ۳۴۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ - 18April 2019

توان دفاعی کشور غیرقابل مذاکره استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخارات مهمی در طی انقلاب اسلامی کسب کرده است و روز به روز بر اقتدار و استواری این دلاورمردان افزوده می‌شود.

استاندار خراسان شمالی توان دفاعی کشور را غیرقابل مذاکره خواند و بیان کرد: امروز حضور ایران در منطقه و کشورهای همسایه به واسطه اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح است.

شجاعی با بیان اینکه میان مردم، مسئولان و نیروهای مسلح وحدت بی‌نظیری وجود دارد، تصریح کرد: آرزو داریم این وحدت و یکپارچگی بیشتر شود و راه رشد و توسعه همه جانبه ایران تحت فرمان رهبری همچنان ادامه یابد.

در ادامه این مراسم، یگان‏‌های نمونه نیروهای مسلح خراسان شمالی از جمله یگان‌های نمونه پیاده، خودرویی و موتوری نیروهای ارتش، نظامی و انتظامی استان با نمایش توانمندی‏‌های نظامی و انتظامی خود از مقابل تمثال حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و جایگاه مسئولان رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار