فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان:

ارتش تمام توان خود را برای آرامش ملت به کار گرفته است

امیر «مراد خوش‌کنار» گفت: ارتش در شرایط حساس به عنوان یک خدمتگزار صدیق در کنار مردم، گوش به فرمان فرماندهی معظم انقلاب تمام تلاش خود را برای آرامش ملت شریف ایران به کار گرفته است.
کد خبر: ۳۴۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ - 18April 2019

نیروهای ارتش امسال به جای انجام رژه به مردم سیل زده خدمت کردندبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، امیر سرتیپ «مراد خوش کنار» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان امروز پنج‌شنبه در  مراسم سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: امام طی پیامی با قاطعیت تمام ضرورت حفظ ارتش را اعلام و در جهت انسجام، یکپارچگی و وحدت ارتش فرمان تاریخی و مهمی را صادر کردند و 29  فروردین را روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری کردند.

وی با بیان اینکه نیروهای ارتش امسال به جای رژه در مقابل جایگاه در حال خدمت‌رسانی به مردم مناطق سیل زده هستند، افزود: ارتش در شرایط حساس به عنوان یک خدمتگزار صدیق در کنار مردم، گوش به فرمان فرماندهی معظم انقلاب تمام تلاش خود را برای آرامش ملت شریف ایران به کار گرفته است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان اظهار داشت: نیروهای ارتش در لرستان موقع بلایای طبیعی در کمترین زمان در محل حوادث حضور یافته و مسئولیت امداد و نجات و امدادرسانی به مردم را انجام می‌دهند.

امیر خوش کنار با اشاره به اینکه در دوران انقلاب بدنه ارتش که اعضای آن از جوانان برومند تشکیل شده بود به ندای آسمانی رهبر انقلاب لبیک گفت، هم صدا و همگام با امت در براندازی نهایی رژیم ستمشاهی شرکت کردند، گفت: در نهایت ارتش با رژه 19 بهمن 57 در محضر امام (ره) و شرکت در خنثی کردن کودتای 21 بهمن و بیعت با امام تیر خلاص را به پیکر منفور رژیم ستم شاهی زد و پیروزی انقلاب را تسریع بخشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها