فرماندهی قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب:

تا آخرین لحظه در کنار مردم مناطق سیل‌زده هستیم

امیر بیدادی گفت: تا آخرین لحظه در کنار مردم مناطق سیل زده حضور داریم تا بتوانیم آلام مردم را تسکین دهیم.
کد خبر: ۳۴۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ - 18April 2019

تا آخرین لحظه در کنار مردم مناطق سیل زده حضور داریم تا بتوانیم آلام مردم را تسکین دهیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، امر سرتیپ دوم «حمزه بیدادی» امروز در آیین رژه خودرویی به مناسبت 29 فروردین روز ارتش، در اهواز اظهار داشت: با تدبیری که امیر فرماندهی ارتش در استان های سیل زده داشتند ظاهر رژه ارتش در خوزستان نسبت به سایر استان ها متفاوت بود.

وی افزود: ارتش و نیروهای مسلح در کنار انجام وظیفه ذاتی خود که همان حفظ مرزهای کشور و این نظام اسلامی است در کنار مردم نیز با تمام ظرفیت خود در صحنه حضور دارد.

فرماندهی قرارگاه منطقه ای و ارشد آجا در جنوب غرب ادامه داد: در سیلاب اخیر تمامی نیروهای مسلح به ویژه ارتش در جنوب غرب با تمامی نیروها و تجهیزات سبک و سنگین خود پای کار آمدند و تا بهبود شرایط خوزستان در این میدان حضور دارند.

وی گفت: یگان های امدادی و کمک رسان ارتش در 10 نقطه خوزستان به تشخیص مدیریت بحران و هلال احمر به کمک مردم سیل زده رفته اند.

امیر سرتیپ بیدادی افزود: امروز به نمایندگی از ارتش و نیروهای مسلح اعلام می کنیم که تا آخرین لحظه در کنار مردم مناطق سیل زده حضور داریم تا بتوانیم آلام مردم را تسکین دهیم.

وی گفت: با تمامی کاستی ها و گرفتاری های مردم ، هر زمانی نیاز باشد در هر نقطه ای وارد عمل می شویم.

به گزارش دفاع‌پرس، رژه خودرویی ارتش جمهوری اسلامی با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان خوزستان در بلوار قدس اهواز برگزار شد و بیش از یکصد خودروی ارتش حامل کمک به مناطق سیل زده خوزستان از مقابل جایگاه عبور کردند. این کمک ها بزودی در 10 نقطه سیل زده خوزستان توزیع می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار