رئیس بنیاد مهدی موعود (عج) مازندران:

شرایط امروز جامعه در شأن جامعه اسلامی نیست

حجت‌الاسلام «محمدرضا نصوری» با انتقاد از اینکه در کشور ۸۰ میلیون نفری زندگی می‌کنیم ولی اقدامات درخوری در حوزه فرهنگ مهدویت، معارف قرآن و اسلام صورت نگرفته است، گفت: شرایط امروز جامعه در شأن جامعه اسلامی نیست.
کد خبر: ۳۴۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ - 18April 2019

داشتن طرح و برنامه برای تحقق ظهور ضروری استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمدرضا نصوری» رییس بنیاد مهدی موعود (عج) مازندران، ظهر امروز (پنج‌شنبه) در گردهمایی مسئولان مهدیه‌های مازندران که در مهدیه بزرگ فریدونکنار برگزار شد، با تقدیر از خدمات و زحمات خادمان و مسئولان مهدیه‌های شهرهای مازندران و تبریک به‌مناسبت میلاد آخرین منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، توسعه و اشاعه فرهنگ مهدوی را لازمه فعالیت‌های فرهنگی دانست.

نصوری با بیان اینکه برای مقدمات ظهور امام عصر (عج) همه منتظران مصلح باید خودشان را آماده کنند، غیبت امام عصر (عج) را بزرگ‌ترین بحران جامعه بشری دانست و اظهار داشت: همه باید برای ظهور امام عصر بسیج، تا از بحران غیبت خارج شویم.

وی اضافه کرد: ۱۲ قرن است امام عصر (عج) در پرده غیبت حضور دارند به این معنا که شرایط ظهور برای ایشان محقق نشده است و باید کاری صورت گیرد تا مقدمات آن فراهم شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه داشتن طرح و برنامه برای تحقق ظهور ضروری است، خاطرنشان کرد: نخستین مولفه برای شرط ظهور امام عصر (عج) این است که منتظران صالح باشند و تقوا پیشه کنند.

مسئول بنیاد مهدی موعود (عج) مازندران با انتقاد از اینکه در کشور ۸۰ میلیون نفری زندگی می‌کنیم ولی اقدامات درخوری در حوزه فرهنگ مهدویت، معارف قرآن و اسلام صورت نگرفته است، اظهار کرد: شرایط امروز جامعه در شأن جامعه اسلامی نیست.

نصوری شرط اول یاری رساندن به امام زمان (عج) را با ایمان بودن عنوان کرد و گفت: آمادگی عمومی مولفه و شاخصه مهم برای تحقق ظهور است؛ این دغدغه برای دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و تمام مذاهب و ادیان آسمانی و الهی ضروری است.

رییس بنیاد مهدی موعود (عج) مازندران در پایان گفت: شرایط یاران امام زمان (عج) شامل معرفت، اطاعت محض، شهادت‌طلبی، جان‌فشانی، شجاعت، دلیری و صبر و بردباری است.

خاطرنشان می‌شود، نخستین گردهمایی مسئولان مهدیه‌های مازندران در سال ۹۸ با حضور حجت‌الاسلام «ناصر شکریان امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران و حجت‌الاسلام «نصوری» مسئول بنیاد مهدی موعود (عج) در مهدیه بزرگ فریدونکنار برگزاری شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار