ارسال کمک‌های متولیان موقوفات استان تهران به مناطق سیل‌زده + تصاویر

کمک‌های نقدی و غیرنقدی متولیان موقوفات استان تهران به منطقه سیل‌زده استان خوزستان ارسال شد.
کد خبر: ۳۴۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ - 18April 2019

به گزارش دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، «مجتبی عبداللهی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران، اظهار داشت: باتوجه به تصمیماتی که در ستاد کمک‌رسانی به سیل‌زده‌های استان‎های خوزستان و لرستان گرفته شد، قرار براین شد که اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران به عنوان پشتیبان این ۲ استان باشد.

وی افزود: بر این اساس در تمام امامزادگان نسبت به نصب پلاکارد و جایگاه ویژه و همچنین اطلاعات‌رسانی لازم برای جمع‌آوری کمک به هموطنان اتفاقات خوبی رخ داد، ضمن اینکه تمام همکاران ما نیز با تلاش شبانه‌روزی در کنار هموطنان عزیز، به جمع‌آوری و اطلاع‌‍‌رسانی در این راستا پرداختند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران تاکید کرد: تا به حال چندین نوبت کمک‌ها نیز به استان لرستان و خوزستان ارسال شده است.

وی تصریح کرد: در جلسه‌ای که با متولیان ۴۰ موقوفه برگزار شد، در حدود ۱۰ موقوفه مشارکت داشته و کمک‌های موجود را تهیه و ارسال کردند.

عبداللهی در مورد کمک‌رسانی به استان گلستان، خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به‌صورت مشترک در همه استان‌ها فعالیت خوبی داشته است؛ ولی ریاست سازمان تاکید داشت که این موضوع اطلاع‌رسانی نشود و یا منبع اطلاع‌رسانی آن سازمان اوقاف نباشد.

وی بیان کرد: تمام سازمان‌های اوقاف در استان‌های کشور نقش خوبی را ایفا کردند و تمام امامزادگان ما در سراسر کشور به خصوص در گلستان کار کمک‌رسانی کردند و اسکان خانواده‌ها را داشته و تمام امامزادگان در گلستان و شرق مازندران شروع به اسکان و پخت غذا کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران اضافه کرد: در این میان قرار است استان تهران معین استان خوزستان و لرستان باشد؛ اما این بدین معنا نیست که استان‌ها دیگر فعالیت ندارند، بلکه سایر استان‌های ما نیز معین چند استان هستند و ما هم این ۲ استان را داریم و این روند ادامه خواهد داشت.

ارسال کمک‌های متولیان موقوفات استان تهران به مناطق سیل‌زده + تصاویر

ارسال کمک‌های متولیان موقوفات استان تهران به مناطق سیل‌زده + تصاویر

ارسال کمک‌های متولیان موقوفات استان تهران به مناطق سیل‌زده + تصاویر

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها