امام جمعه تبریز:

انقلاب اسلامی مقدمه نهضت ولی‌عصر (عج) است/ مساجد برای سبک‌ زندگی اسلامی ایده‌پردازی کنند

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: انقلاب اسلامی مقدمه نهضت، ولی عصر (عج) است و ما برای تحقق مهدویت که همان مبارزه با ظلم و استکبار است تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۳۴۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ - 19April 2019

انقلاب اسلامی مقدمه نهضت ولی‌عصر است/ مساجد برای سبک‌ زندگی اسلامی ایده‌پردازی کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در استان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز خواستار احسان به پدر و مادر و طلب مغفرت از آنان شد و اظهار داشت: چنانچه دنبال اخذ رضایت والدین خود هستید صله ارحام انجام دهید.

وی با اشاره به میلاد مهدی موعود (عج) خاطرنشان ساخت: نباید اجازه داد مهدویت در معرض تحریف قرار گیرد، انتظار به‌معنای حرکت است و انسان منتظر بایستی با ظلم مبارزه کند.

امام جمعه‌ی تبریز انقلاب اسلامی را مقدمه‌ی نهضت ولیعصر خواند و تاکید کرد: اعتقاد به زوال سلطه و استکبار حاصل اعتماد به مهدویت است، ما عید نیمه شعبان را عید امید می‌دانیم.

وی به هفته‌ی سربازان گمنام امام زمان(عج) اشاره و متذکر شد: برادران حاضر در وزارت اطلاعات در عرصه‌های امنیتی و سیاسی تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند و شاهد اقدامات ارزشمند و پنهان آنان در مبارزه با مفاسد، احتکار، قاچاق، زمین‌خواری و مقابله با سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان بوده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی از حضور مردم در مراسم رژه‌ی نیروهای مسلح و دلگرمی به فرزندان ملت قدردانی کرد و در ادامه‌ی صحبت‌های خود خواستار ایده‌پردازی هوشمندانه هیئت امنا مساجد و نمازگزاران در عرصه‌ی اخلاق و سبک زندگی اسلامی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار