امام جمعه موقت ساری:

مبارزه سپاه با گروه تروریستی از حافظه دنیا و ملت ایران پاک نمی‌شود

حجت‌الاسلام «محمد قاسمی» با بیان اینکه مبارزه سپاه با گروه تروریستی از حافظه دنیا و ملت ایران پاک نمی‌شود، گفت: آمریکا باید عصبانی باشد چرا که سپاه قدس در سوریه و عراق داعش، تکفیری‌ها و جبهه النصره را نابود کردند.
کد خبر: ۳۴۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ - 19April 2019

مبارزه سپاه با گروه تروریستی از حافظه دنیا و ملت ایران پاک نمی‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمد قاسمی» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با بیان اینکه چرا باید استکبار جهانی نسبت به سپاه و ارتش کشور اینگونه برخورد داشته باشد، اظهار داشت: مبارزه سپاه با گروه تروریستی از حافظه دنیا و ملت ایران پاک نمی‌شود.

وی افزود: آمریکا باید عصبانی باشد چرا که نیروی قدس در سوریه و عراق داعش، تکفیری‌ها و جبهه النصره را نابود کردند.

قاسمی گفت: مردم ایران یکپارچه می‌گویند که آمریکا خود تروریست است و اگر جامعه جهانی تحقیق کند می‌بیند که آمریکا از تاریخ تولد خود که ۲۴۰ سال می‌گذرد ۹۳ درصد تاریخش جنایت است.

امام جمعه موقت ساری افزود: آمریکا جنایات زیادی انجام داد و دانشمندان ما را ترور کرد و در جنگ به واسطه منافقان ۱۷ هزار شهید تقدیم کردیم و به ژاپن و کوبا و سایر کشورها حمله نظامی کرده است.

وی گفت: در ایران و جهان کسی حرف استکبار را قبول ندارد و تمام احزاب و گروه‌ها به میدان آمدند و مردم لباس سپاه پوشیدند که نشان دهند ایران پُر از سپاه است.

وی با بیان اینکه مجاهدت‌های خاموش انعکاس رسانه‌ای ندارند، افزود: اگر در کشور امنیت وجود دارد به برکت سربازان گمنام امام زمان است.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه صحبت و سخن در مورد سیل بسیار زیاد است، گفت: ظلمی که به جنگل، چراگاه‌ها و طبیعت شد با قهر طبیعت مواجه شده‌ایم و ضعف‌ها و سخن‌ها زیاد است و باید کارشناسی شود.

قاسمی با بیان اینکه در بستر رودخانه ساختن خانه و ویلا معنا ندارد، افزود: باید رسیدگی شود که چرا در دروازه قرآن شیراز در مسیل رودخانه پارک و جاده شد و اینکه در آق‌قلا مسیر جدید تاسیس و ریل گذاشته می‌شود و برای برون رفت آب فکری نشد.

وی گفت: سیل‌زدگان از نظر روحی و جسمی و مالی خسران دیدند و خانه، کشاورزی و دام و طیور آن‌ها نابود شد و قدرت و توان دولت حدی دارد و همه ما باید دست به دست هم بدهیم و هر مسجد یک خانه و هر بازاری یک وسیله به سیل‌زدگان را انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار