امام جمعه خرمشهر:

دشمنان کشور در قبال سیل ایران تبلیغات منفی می‌کنند

حجت‌الاسلام موسوی گفت: در 10 سال گذشته سیل‌ها و طوفان‌هایی در کشورهایی همچون ژاپن و آمریکا اتفاق افتاده و افرادی زیادی از مردم کشته شدند و رییس جمهور آمریکا بی‌تفاوت بود این درحالی است در قبال سیل در ایران تبلیغات منفی می‌کنند.
کد خبر: ۳۴۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴ - 19April 2019

دشمنان کشور در قبال سیل ایران تبلیغات منفی می کنند

به گزارش دفاع پرس از اهواز، حجت الاسلام «سیدعبدالنبی موسوی فر» در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت: حضور اقشار مختلف مردم اعم از اهالی روستاها، بسیجیان، روحانیت در مقابله با بحران سیل خوزستان بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه حضور روحانیت و طلبه ها در کمک به مناطق سیل زده چشمگیر بود، افزود: در 10 سال گذشته سیل ها و طوفان هایی در کشورهایی همچون ژاپن و آمریکا اتفاق افتاده و افرادی زیادی از مردم کشته شدند و رییس جمهور آمریکا بی تفاوت بود این درحالی است در قبال سیل در ایران تبلیغات منفی می کنند.

وی با اشاره به بارندگی ها بی سابقه اخیر گفت: اگر سدها مدیریت نمی شد و خروجی آب از سد ها انجام نمی شد وضعیت از این بدتر می شد.

امام جمعه خرمشهر بیان کرد: در بازدید انجام شده نشان می داد، هدایت آب به تالاب هورالعظیم بخش عمده ای از کانون گرد و غبار را در خوزستان از بین برده و همچنین بخشی از تاسیسات نفتی در مجاورت هورالعظیم به زیر آب رفته است.

حجت الاسلام موسوی فر افزود: برخلاف تبلیغات منفی مبنی بر جلوگیری از ورود آب به هورالعظیم به دلیل وجود تاسیسات نفتی اما تمام حوزه های نفتی به زیر آب رفته است.

وی ادامه داد: آورد سدهای خوزستان در اردیبهشت به دلیل آب شدن برف ها بیشتر می شود و باید این آب مدیریت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار