سردار صابری:

نیروهای مسلح مکمل همدیگر هستند

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: نیرو‌های مسلح کشورمان همدل در کنار یکدیگر هستند؛ یعنی نه‌تنها رقیب یکدیگر نیستند، بلکه مکمل همدیگر هستند.
کد خبر: ۳۴۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ - 20April 2019

نیروهای مسلح مکمل هم هستندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «سیروس صابری» جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز در همایش اتحاد و همدلی نیرو‌های مسلح در دفاع از انقلاب اسلامی و حمایت از سپاه پاسداران که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ناجا، ارتش و سپاه پاسداران برگزار شد، اظهار داشت: این همایش نشان می‌دهد که نیرو‌های مسلح در کنار هستند.

وی افزود: این همایش در مقابل جوسازی دشمنان است و نشان می‌دهد که نیرو‌های مسلح کشورمان همدل در کنار یکدیگر هستند؛ یعنی نه‌تنها رقیب یکدیگر نیستند بلکه مکمل همدیگر هستند و با همدلی در کنار هم کار می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) با اشاره به اقدامات نیروهای مسلح در امدادرسانی به سیل‌زدگان کشور عنوان کرد: در مناطق سیل‌زده دیدیم که نیرو‌های مسلح یک‌دل در کنار هم به مردم کمک‌رسانی می‌کنند.

سردار صابری همچنین به سرانجامِ عناصری که زمانی در انقلاب نقش داشتند، اشاره و تصریح کرد: شهید حججی با سن کم اسوه شد و در مقابل، کسانی هم در انقلاب بودند که عاقبت بخیر نشدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها