معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

ایران جزیره‌ای امن در خاورمیانه پرتلاطم است

«حبیب‌الله خجسته پور» گفت: در دریای پرتلاطم خاورمیانه، کشور ما یک جزیره امن و باثبات است و طی عمر ۴۰ ساله انقلاب، سربازان گمنام امام زمان (عج) توطئه‌های بسیاری را شناسایی و خنثی کرده‌اند.
کد خبر: ۳۴۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ - 20April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «حبیب‌الله خجسته‌پور» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان صبح شنبه در جمع مدیران استان سمنان ضمن بیان اینکه شناسایی و پیشگیری از تهدیدها مهم‌ترین وظیفه کارکنان وزارت اطلاعات است، اظهار داشت: این وزارتخانه هیچ‌گاه به دنبال مچ‌گیری نیست، بلکه می‌کوشد تا با پیشگیری امنیت را در درون مرزهای ایران برقرار کند.

وی افزود: وزارت اطلاعات با عنایت به نوع کار اطلاعاتی و امنیتی نمی‌تواند تمامی فعالیت‌های خود را برای مردم بازگو و فعالیت خود را تبلیغ کند؛ لذا شاید به همین دلیل برخی از مردم با شرح وظایف و جان‌فشانی‌های این عزیزان کمتر آشنا شده‌اند و اینجاست که لقب سربازان گمنام مصداق پیدا می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه در دریای پرتلاطم خاورمیانه کشور ما یک جزیره امن و باثبات است، ابراز داشت: طی عمر ۴۰ ساله انقلاب، سربازان گمنام امام زمان (عج) توطئه‌های بسیاری را شناسایی و خنثی کردند که شاید بسیاری از مردم عادی حتی عنوان این موارد را نیز نشنیده‌اند و بی‌تردید خنثی کردن آن‌ها باعث شد تا امنیت را امروز در کشور تجربه کنیم.

خجسته پور بابیان اینکه انجام وظایف کارکنان وزارت اطلاعات مگر با مشارکت آحاد مردم محقق نمی‌شود، تصریح کرد: همه مردم به‌واسطه آنکه علاقه‌مند به تأمین امنیت خود هستند می‌بایست با رعایت تقوای الهی در این امر همکاری مشارکتی و دوستانه خود را با وزارت اطلاعات حفظ کنند.

وی بابیان اینکه وزارت اطلاعات پیش از برخورد به دنبال مصون‌سازی و پیشگیری است، افزود: اگر شهروند یا مسئولی در مسیر خطا قرار گرفت و این مسئله می‌تواند امنیت جامعه را به مخاطره بیفکند لذا این افراد با مشاوره، راهنمایی و مذاکره کردن، آن شخص یا مسئول را از مسیر انحرافی آگاه و به مسیر اصلی هدایت می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه شناسایی توطئه‌های مختلف حتی در امور امنیتی، اقتصادی و اداری بر عهده وزارت اطلاعات است، ابراز داشت: وجود هرکدام از این موارد می‌تواند امنیت جامعه را به خطر بیندازد و چه‌بسا لطمات جبران‌ناپذیری را ایجاد کند.

خجسته پور بابیان اینکه وزارت اطلاعات طی چهل سال پس از پیروزی انقلاب، وظایف محوله خود را به‌خوبی به انجام رسانده است، ابراز داشت: برملا شدن کودتای نوژه با مشارکت مردم یکی از بزرگ‌ترین خطراتی محسوب می‌شد که نظام را تهدید می‌کرد لذا باید قدردان فعالان گمنام این حوزه بود.

وی بابیان اینکه مقوله امنیت ازجمله مواردی که در طول تاریخ و حتی پیش از تشکیل جامعه بشری برای انسان‌ها از اهمیت والایی برخوردار بوده است، افزود: افراد مشغول به خدمت در وزارت اطلاعات به دور از جنجال، هیاهو، خودنمایی و کسب جایگاه و مقام، مشغول انجام وظایف ذاتی خود در راستای تأمین امنیت هستند که در عین گمنامی نام و آوازه بزرگی در خدمت‌رسانی به جامعه بر عهده‌دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار