سردار پاکپور خبر داد؛

آماده‌باش یگان‌های نزسا در جنوب شرق کشور/ احداث سیل‌بند در زابل و زهک

فرمانده نیروی زمینی سپاه از آماده‌باش کامل گروه‌های مهندسی این نیرو در جنوب شرق کشور و احداث و تحکیم سیل‌بند‌ها در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۳۴۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ - 20April 2019

آماده‌باش یگان‌های نزسا در جنوب شرق کشور/ احداث سیل‌بند در زابل و زهکبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور از جمله زهک و زابل بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به لزوم اهتمام هرچه بیشتر گروه ۴۷ سلمان و یگان مهندسی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در حوزه تحکیم سیل‌بندها، اظهار داشت: گروه‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه در حالت آماده‌باش کامل هستند و در صورت لزوم امکانات و ادوات بیشتری جهت نصب و تحکیم سیل بند‌ها به‌کار خواهیم گرفت.

وی افزود: خدمت‌رسانی و امدادرسانی به مناطق سیل‌زده وظیفه شرعی و اخلاقی ما است و به آنچه که به ما تکلیف شده است با همه توان عمل خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، یگان‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه از ساعات اولیه وقوع سیل در منطقه شرق و جنوب شرق کشور در حالت آماده باش و مشغول ایجاد سیل‌بند‌ها برای مقابله با سیل هستند.

بنا بر این گزارش، نیروی زمینی سپاه در حال ایجاد سیل‌بند و امدادرسانی به روستا‌ها و مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های بردسکن، کلات نادری (از توابع خراسان رضوی) و همچنین زهک و زابل در استان سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار