سرهنگ کاظمی خبر داد؛

دستگیری کلاهبردار 300 میلیونی+ تصاویر

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که از حساب 200 شهروند با شگرد اسکیمر برداشت می‌کرد، خبر داد.
کد خبر: ۳۴۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ - 22April 2019

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «تورج کاظمی» رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به اینکه طی یک عملیات در 48 ساعت گذشته شخصی که با شگرد اسکیمر اقدام به خالی کردن حساب شهروندان می‌کرد، دستگیر شد، اظهار داشت: این فرد از خردادماه 97 شروع به این اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه این فرد به صورت متولی اقدام به فریب و کلاهبرداری از شهروندان کرده است، گفت: این متهم در تهران از حساب 200 نفر برداشت کرده است؛ همچنین این فرد در استان البرز، شرق استان تهران و غرب استان تهران اقدام به کلاهبرداری کرده است و پیگیر آن هستیم که تمامی مالباختگان شناسایی شوند.

برداشت از حساب 200 شهروند با شگرد اسکیمر/ شهروندان به توصیه پلیس توجه داشته باشند+ تصاویر

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه علی‌رغم توصیه‌های صورت گرفته متاسفانه در زمینه استفاده از کارت‌های عابربانک دچار ضعف هستیم، افزود: این فرد 300 میلیون تومان از حساب مالباختگان تهرانی برداشت کرده است.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ افزود: برای جلوگیری از تکرار این‌گونه جرایم از شهروندان می‌خواهم از فروشندگان دوره‌گرد که اطمینانی به آن‌ها وجود ندارد، جنسی خریداری نکنند، رمز کارت عابربانک خود را تغییر دهند و مراقب باشند که کارت آن‌ها در اماکن و توسط اشخاص مختلف کپی‌برداری نشود.

برداشت از حساب 200 شهروند با شگرد اسکیمر/ شهروندان به توصیه پلیس توجه داشته باشند+ تصاویر

وی افزود: متهمی که دستگیر شده در همین رابطه سوابق متعددی داشته است و برای هر پرونده هفت ماه در زندان بوده است.

سرهنگ کاظمی همچنین در خصوص دستگیری کسانی که با استفاده از سیل در فضای مجازی اقدام به شایعه‌پراکنی می‌کردند، خاطرنشان کرد: در تهران کسی در این خصوص دستگیر نشده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار