در شب نیمه شعبان صورت گرفت؛

اقامه نماز جماعت مسجد جمکران به امامت آیت‌الله نوری همدانی/ تجلیل از آیت‌الله عیسی قاسم

نماز مغرب و عشا در نیمه شعبان شب ولادت امام عصر (عج) به امامت آیت‌الله حسین نوری همدانی اقامه شد.
کد خبر: ۳۴۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴ - 20April 2019

اقامه نماز جماعت مسجد جمکران به امامت آیت‌الله نوری همدانی/ تجلیل از آیت الله عیسی قاسمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، در شب ولادت منجی عالم بشریت، نماز جماعت مغرب و عشاء با حضور خیل کثیر عاشقان و دلدادگان امام عصر (عج) به امامت مرجع عالی‌قدر آیت‌الله حسین نوری همدانی در مسجد جمکران اقامه شد.

نماز جماعت صبح روز ولادت توسط آیت‌الله سید محمد سعیدی امام‌جمعه قم و نماز ظهر روز نیمه شعبان نیز توسط آیت‌الله سبحانی از مراجع عظام تقلید اقامه می‌شود.

آیین جشن‌های نیمه شعبان که از عصر امروز با اجرای برنامه‌های متنوع در مسجد مقدس جمکران آغاز شده با اجرای برنامه احیای شب نیمه شعبان در حال پیگیری است.

موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی کوچک و مخلصانه کودکانه در مسیر‌های منتهی به مسجد و اجرای برنامه‌های همخوانی توسط عاشقان امام عصر (عج) در مسجد مقدس جمکران از جمله جلوه‌های باشکوه این شب معنوی بود، زائران در این برنامه دعای فرج و توسل را به صورت همخوانی قرائت و تعجیل در فرج را از خداوند متعال درخواست کردند.

تعویض پرچم گنبد، اجرای گروه تواشیح و گروه سرود میثاق، نور افشانی مسجد جمکران و مدیحه سرایی و قرائت زیارت آل یاسین توسط مداحان اهل بیت (ع) در گرامیداشت این شب بزرگ از دیگر جلوه‌هایی بود که مورد توجه زائران مسجد مقدس جمکران قرار گرفت و آنان شادی خود را در رسیدن سالروز میلاد امام زمان (عج) به نمایش گذاشتند.

تجلیل از مجاهدت‌های آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و انتخاب وی به عنوان مهدی یاور سال ۱۳۹۸ مسجد جمکران از دیگر بخش‌های ویژه برنامه جشن نیمه شعبان در مسجد جمکران بود.

مسجد مقدس جمکران در شب نیمه شعبان، میعادگاه منتظرانی از استان‌های مختلف ایران و کشور‌های مختلف دنیا از جمله افغانستان، آذربایجان، عراق، لبنان و پاکستان بود که وحدت و همدلی حول ولایت را به زیبایی به نمایش گذاشتند.

پیش بینی شده است بیش از سه میلیون زائر از سراسر استان و کشور‌های مختلف جهان در جشن نیمه شعبان در مسجد جمکران حضور یابند.

114 ایستگاه صلواتی در مسیرهای منتهی به مسجد جمکران در حال ارائه خدمات به زائران مسجد می باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها