سردار کارگر:

عملکرد سپاه پاسداران باعث عصبانیت آمریکایی­‌ها و هراس صهیونیست‌­ها شده است/ برای موفقیت در مأموریت­‌ها باید برای اسلام هزینه کنیم

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول حیات انقلاب نشان داده که جهت و مسیر این نهاد درست بوده که باعث عصبانیت آمریکایی­‌ها و هراس صهیونیست­‌ها شده است.
کد خبر: ۳۴۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ - 21April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، آیین افتتاحیه چهارمین دوره بصیرت معاونین، رؤسا و مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و خانواده آنها با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز (یکشنبه اول اردیبهشت‌­ماه) در مشهد برگزار شد.

سردار «کارگر» در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی پا بر جا خواهد ماند اظهار داشت: سال گذشته استکبار جهانی اعلام کرد که انقلاب اسلامی 40 سالگی خود را نخواهد دید و این استراتژی آمریکایی­‌ها بود، اما به لطف خداوند این پیش بینی محقق نشد و انقلاب اسلامی 40 سالگی خود را جشن گرفت و گرامیداشت انقلاب اسلامی در 22 بهمن تو دهنی محکمی برای استکبار بود.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال پیدا کردن روزنه‌­ای برای نفوذ است. با وقوع سیل در کشور، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی منتظر برخی اتفاقات بودند ولی خداوند دشمنان ما را از احمق­‌ها آفریده است. استکبار برای اعمال فشار بر روی جمهوری اسلامی ممانعت از کمک‌رسانی بین المللی به مناطق سیل‌­زده، ایجاد اختلاف بین سپاه و ارتش، ناکارآمدی مسئوولین، مطرح کردن مباحث قومیتی و یکی از حماقت‌های بزرگ استکبار که قلمداد کردن سپاه پاسداران به عنوان تروریست بود را در دستور کار خود قرار داد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خاطر نشان کرد: دونالد ترامپ در آستانه برگزاری انتخابات آمریکا و یا برای دلخوشی صهیونیست­‌ها نام سپاه پاسداران را در لیست گروه­‌های تروریستی اعلام کرد.

این مسئوول افزود: هر چند بعضاً تشکل­‌های حزبی به نظام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقادات و مخالفت­‌هایی را داشتند، اما با این اتفاق همه حمایت خود را از این نهاد مقدس اعلام کردند. بعضی در کشورهای مختلف نیز شناختی نسبت به سپاه پاسداران نداشتند اما با این اتفاق بر آن شدند تا یک شناختی نسبت به سپاه پیدا کنند. در این مسیر، حضور سردار سپاه اسلام «قاسم سلیمانی» به عنوان یکی از فرماندهان سپاه در سوریه، لبنان، عراق که باعث نجات آن کشورها از دست ایادی استکبار شد باعث شناخت بیشتر سپاه پاسداران شد.

وی بیان داشت: عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول حیات انقلاب نشان داده است که جهت و مسیر این نهاد درست بوده که باعث عصبانیت آمریکایی­‌ها و هراس صهیونیست­‌ها شده است.

سردار کارگر تأکید کرد: دشمن به دنبال این بود تا با قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه­­‌های تروریستی، در دل مردم ایجاد وحشت کند اما پویش «ما سپاهی هستیم» به راه افتاد، نمایندگان مجلس و ائمه جمعه لباس سپاه به تن کردند و با حضور فرمانده کل ارتش و بسیاری از مسئوولین در سپاه پاسداران حمایت خود را از این نهاد انقلابی اعلام کردند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: امروز هدف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سپاه پاسداران نیست بلکه آنها اصل انقلاب اسلامی را نشانه گرفتند. استکبار در راستای اجرای سیاست­‌های خصمانه خود علیه ایران اسلامی به دنبال تضعیف و مقابله با اصول اساسی انقلاب اسلامی یعنی روحانیت، سپاه و بسیج است.

وی در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: مقام معظم رهبری امسال را سال «رونق تولید» نامگذاری کردند که نشانگر مهم بودن این موضوع است و می­‌تواند اقتصاد کشور را فعال کند.

سردار کارگر در پایان گفت: اگر بخواهیم ریل کشور را عوض کنیم مستلزم هزینه جانی، مالی و آبرویی است. اگر بخواهیم طوری خدمت کنیم که کسی کاری به ما نداشته باشد هیچ تحولی صورت نمی­‌گیرد. بر اساس اشاراتی که در آیات قران کریم و روایات شده اگر می­‌خواهیم موفق باشیم باید برای اسلام از جان، مال و آبرو مایه بگذاریم، همانگونه که ائمه اطهار، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا از جان و آبروی خود برای اسلام هزینه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار