نایب رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک خبر داد؛

ارسال کمک‌های مردمی ستاد شعبانیه دوراهک به مناطق سیل‌زده

«حسن دوراهکی» گفت: با توجه به حادثه سیل در کشور ستاد شعبانیه دوراهک تصمیم گرفت هزینه‌های پخت غذا را که مبلغ 600 میلیون ریال است و تمامی آن توسط مردم کمک شده است، در قالب مواد‌غذایی  و سایر اقلام به مناطق سیل‌زده ارسال کند.
کد خبر: ۳۴۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴ - 21April 2019

یه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «حسن دوراهکی» نایب رئیس شورای اسلامی و مسئول ستاد شعبانیه شهر دوراهک در پی وقع سیل اخیر در کشور که خسارات زیادی در برخی از استان‌ها به بار آورد اظهار داشت: شاهد سیل محبت و مهربانی مردم سایر استان‌های در کمک به هم وطنان سیل‌زده بودیم که صحنه‌های زیبایی را خلق کرد. در این زمینه مردم شهر دوراهک همواره در صحنه‌های مختلف نظام و انقلاب حضور چشمگیری داشته و دارند.

وی گفت: یکی از سنت‌های حسنه‌ای که سال‌هاست در شهر دوراهک  انجام می‌شود، پخت 10 هزار  پرس غذای نذری است که در روز نیمه شعبان بین علاقه‌مندان خاندان عصمت و طهارت توزیع می‌شود. و با توجه به حادثه سیل در کشور ستاد شعبانیه دوراهک تصمیم گرفت هزینه‌های پخت غذا را که مبلغ 600 میلیون ریال است و تمامی آن توسط مردم کمک شده است، در قالب مواد‌غذایی  و سایر اقلام به مناطق سیل‌زده ارسال کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک بیان کرد: روغن، تن ماهی، لوبیا، برنج، پتو و قالی از جمله اقلامی بود که تهیه شده و با استفاده از یک دستگاه کامیون متعلق به شهرداری دوراهک در روز نیمه شعبان به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار