به میمنت نیمه شعبان برگزار شد؛

ازدواج زوج جوان خوزستانی در اردوگاه سیل‌زدگان شهید هاشمی اهواز

به مناسبت نیمه شعبان و در اوج بحران و استرس مردم خوزستان، امروز شاهد ازدواج یک زوج جوان در اردوگاه شهید هاشمی اهواز بودیم.
کد خبر: ۳۴۳۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱ - 21April 2019

ازدواج زوج جوان خوزستانی در اردوگاه سیل زدگان شهید هاشمی اهواز

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، به مناسبت نیمه شعبان و در اوج بحران و استرس مردم خوزستان، امروز شاهد ازدواج یک زوج جوان در اردوگاه شهید هاشمی اهواز بودیم.

این مراسم با توجه به شرایط خاص این زوج جوان که به خاطر سیلاب اخیر در استان، مراسم ازدواج آنها به هم خورده بود ، برگزار شد.
 این زوج جوان قرار بود در نیمه شعبان جشن ازدواج خود را برگزار کنند اما سیلاب اخیر برنامه های آنها را بر هم زد و همین امر یاس و ناامیدی را در آنها ایجاد کرد که به همین منظور تعدادی از نیروهای بسیجی با توجه به دغدغه این زوج جوان تصمیم گرفتند که این جشن ازدواج را در اردوگاه اسکان موقت سیل زدگان برگزار کنند. برگزاری چنین مراسمی نشان می دهد که مردم خوزستان همچون دوران دفاع مقدس و در سخت ترین شرایط نیز در کنار یکدیگر بوده و با اتحاد و همدلی درد و رنج یکدیگر را کاهش می دهند.
به گزارش دفاع پرس؛ برای حمایت از این زوج جوان جهیزیه کامل توسط نیروهای بسیجی و خیران استان تهیه شده تا بتوانند حداقل امکانات زندگی را داشته و ذره ای از آلام آنها کاسته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار