نتانیاهو بلافاصله از تصمیم جدید ترامپ علیه ایران استقبال کرد

دقایقی بعد از بیانیه کاخ سفید درباره تمدید نشدن معافیت‌های تحریمی ایران، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اقدام جدید ضدایرانی «دونالدترامپ» استقبال کرد.
کد خبر: ۳۴۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ - 22April 2019

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه بعد از ظهر به وقت تهران بلافاصله بعد از بیانیه ضد ایرانی کاخ سفید، اقدام جدید دولت آمریکا علیه ایران را مورد ستایش قرار داد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «آی -۲۴» «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر (رژیم) اسرائیل اقدام رئیس جمهور آمریکا در خاتمه دادن به معافیت از تحریم‌های نفتی ایران را ستود.

نتانیاهو در گزافه گویی خود اظهار داشت: «ما در کنار عزم آمریکا برای مقابله با تجاوز ایران ایستاده‌ایم و این راه درست برای متوقف کردن آن است. این حرکت برای افزایش فشار بر رژیم تروریستی ایران اهمیت زیادی دارد.»

بر اساس این گزارش، کاخ سفید دقایقی قبل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دونالد ترامپ تصمیم گرفته معافیت‌های نفتی ایران را دیگر تمدید نکند.

«مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا نیز در نشست خبری با بیان اینکه ۸۰ درصد درآمد‌های ایران از نفت است مدعی شد واشنگتن تلاش می‌کند که تمام صادرات نفت ایران را قطع کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار