سردار رستگارپناه:

سردار «مصطفوی» بزرگمرد لشکر اسلام بود

سردار رستگارپناه با اشاره به ابعاد شخصیتی آزاده، جانباز سردار مصطفوی گفت: سردار «علی اکبر مصطفوی» بزرگمرد لشکر اسلام و از پیشتازان عرصه نبرد بود.
کد خبر: ۳۴۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱ - 22April 2019

سردار مصطفوی بزرگمرد لشکر اسلام بودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسن رستگارپناه» از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سید «علی اکبر مصطفوی» با اشاره به ابعاد شخصیتی این فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار داشت: سردار مصطفوی بزرگمرد لشکر اسلام بود که قبل و بعد از انقلاب اسلامی نشان داد که چگونه انسان می‌تواند خود و جامعه را در مسیر تحول و تکامل قرار دهد.

وی با اشاره به وظیفه شناسی و تکلیف محوری این سردار رشید سپاه اسلام گفت: ایشان همواره وظایف خود را به حد اعلی انجام داد و در عرصه رشادت، خدمت و تکلیف‌محوری، الگویی برای همرزمان خود بود.

سردار رستگارپناه افزود: ایشان در قبل از انقلاب به مبارزه با انحرافات پرداخته و در این مسیر برخورد‌هایی نیز با وی شد که این گونه برخورد‌ها هیچگونه تزلزلی در اراده ایشان بوجود نیاورد.

وی تصریح کرد: سردار مصطفوی فردی شجاع و لایق بود، ترس و حشت هیچگاه در او راه نداشت و همواره با یقین در راه حق قدم گذاشت و لحظه‌ای در انجام ماموریت درنگ نکرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: ایشان در اثر اعتقاد و یقین به، ولی‌فقیه در همه صحنه‌های مقابله با دشمن حضوری موثر داشته و همواره از پیشتازان عرصه نبرد بود.

وی افزود: سردار مصطفوی در دورانی که مسئولیت حفاظت از امام (ره) را داشت در طول شبانه روز اندکی استراحت می‌کرد و در اندک لحظات فراغت به آموزش افراد می‌پرداخت، هنگامی‌که حوادث غرب کشور اتفاق افتاد ایشان به سرعت خود را به آن مناطق رساند و در سخت‌ترین حوادث غرب، حضوری موثر داشت.

سردار رستگارپناه با بیان اینکه آقای مصطفوی فردی شجاع، با شهامت و خستگی ناپذیری بود، افزود: در حادثه پاوه بعد از شیطنتی که گروه‌های موسوم به «چپ» انجام دادند، ایشان اولین کسی بود که فورا خود را به آن منطقه رساند و در شکست محاصره پاوه نیز نقش داشت.

وی در پایان گفت: سردار مصطفوی در دوران دفاع مقدس نیز جزو نیرو‌های داوطلب مبارزه با دشمن بعثی بود، که پس از مدتی به اسارت رژیم بعثی درآمد و شکنجه‌ها و درد و رنج ۱۰ ساله اسارت هیچگاه نتوانست لحظه‌ای تزلزل در اراده‌اش وارد کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار