کاظمی‌زاده:

نمی‌خواهیم کتاب را با هر کیفیتی چاپ کنیم و به نمایشگاه برسانیم

مدیر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت که این کانون قصد ندارد کتاب را با هر کیفیتی چاپ کرده و به نمایشگاه برساند.
کد خبر: ۳۴۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱ - 23April 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، روح‌الله کاظمی‌زاده در گفت‌وگو با آنا اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ۲۰ عنوان کتاب شنیداری ویژه کودکان و نوجوانان را عرضه خواهد کرد. ۱۰ عنوان از این ۲۰ عنوان کتاب توسط تعدادی از هنرمندان کشور از جمله احترام برومند، حبیب رضایی، امین زندگانی، افسانه بایگان، سروش صحت، رامین ناصرنصیر، احسان کرمی، منصور ضابطیان، گلاره عباسی و الهام پاوه‌نژاد روایت شده‌اند و راوی ۱۰ عنوان بعدی هم آزاده مقدم است. علاوه بر این کتاب‌های شنیداری، ۲۳ عنوان کتاب چاپی دیگر هم به مخاطبان ارائه خواهد شد.

وی افزود: ما در سال ۱۳۹۸، هفتاد عنوان کتاب را در حال آماده‌سازی داریم؛ سعی کرده‌ایم کمی حرفه‌ای با موضوع انتشارات برخورد شود تا تصویرگری‌ها و ویراستاری متن بدون اشکال باشد. البته تلاش ما این است که در تعداد عناوین هم افزایش داشته باشیم. به هر حال اصراری نداریم که به هر قیمتی و با هر کیفیتی کتاب چاپ کنیم و به نمایشگاه برسانیم؛ وسواس کیفی جزئی از اصول انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

مدیر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: علاوه بر کتاب‌های چاپی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب رسانه‌های دیگر نیز رسالت ترویج کتاب و کتابخوانی را دنبال می‌کند. علاوه بر کتاب شنیداری که اشاره کردم، تولید کتاب‌انیمیشن، کتاب‌فیلم، کتاب‌تئاتر، کتاب اسباب‌بازی، کتاب‌ماکت و کتاب‌عروسک هم در دستور کار است. این‌ها هفت الگو و رسانه جدید کتاب‌محور هستند که ان‌شاءالله امسال به تولید انبوه خواهند رسید.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها