فرمانده انتظامی استان "سیستان و بلوچستان" خبر داد:

دستگیری 3 قاچاقچی و کشف نیم تن تریاک در دو عملیات پلیسی

فرمانده انتظامی استان "سیستان و بلوچستان" از کشف 482 کیلو گرم تریاک در دو عملیات پلیسی و دستگیری سه قاچاقچی خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱ - 22November 2014

دستگیری 3 قاچاقچی و کشف نیم تن تریاک در دو عملیات پلیسی

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرتیپ دوم پاسدار "حسین رحیمی" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 405 قصد جابجایی میزان قابل توجهی مواد مخدر در محور اسفندک شهرستان سراوان را دارند، ماموران این شهرستان بررسی موضوع را آغاز کردند.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان پس از انجام اقدامات گسترده تخصصی و با اشراف اطلاعاتی شب گذشته خودروی قاچاقچیان را شناسایی کردند.
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران به راننده خودرو دستور ایست داده که راننده بدون توجه به دستور پلیس، اقدام به فرار کرد و ماموران پس از تعقیب و گریز اقدام به تیراندازی به سمت خودرو مذکور کرده و لاستیک های خودرو را مورد هدف قرار دادند.
 
رحیمی ادامه داد: خودرو حامل مواد مخدر، پس از طی مسافت چند کیلومتری با تلاش ماموران متوقف و ضمن دستگیری دو قاچاقچی، در بازرسی دقیق خودرو مقدار 281 کیلو و 900 گرم تریاک نیز کشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به اجرای یک عملیات هدفمند دیگر در شهرستان سراوان خاطرنشان کرد: ماموران یگان تکاوری 111 سراوان پس از کسب خبری مبنی بر جابجایی مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی پژو 405 با اشراف اطلاعاتی خودرو را در محورهای فرعی شهرستان شناسایی و طی یک عملیات آن را متوقف و ضمن دستگیری یک سوداگر مرگ، 200 کیلوگرم تریاک از خودروی قاچاقچیان کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و استفاده از توان تمام اقشار اجتماعی به سوداگران مرگ و اخلالگران نظم عمومی اجازه نخواهد داد که به اهداف خود برسند و پلیس در برخورد با این افراد به طور قاطع اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار