فرمانده بسیج کارگری بوشهر خبر داد؛

برگزاری ۱۵۰ ویژه برنامه «هفته کارگر» توسط بسیج کارگری بوشهر

سرهنگ علیرضا محمدی از برگزاری ۱۵۰ ویژه برنامه «هفته کارگر» توسط بسیج کارگری بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ - 23April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «علیرضا محمدی» فرمانده بسیج کارگری استان بوشهر امروز (سه‎شنبه) در نشست بررسی برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان بوشهر با بیان اینکه این برنامه از پنج تا ۱۱ اردیبهشت در استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: در هفته کارگر کارگران و خانواده‌های آنان بیش از گذشته مورد تکریم و احترام قرار می‌گیرند.

وی از اجرای ۱۵۰ ویژه برنامه در هفته کارگر استان بوشهر خبر داد و گفت: تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه، بازدید از کارخانه‌های دارای بیشترین تعداد کارگر و برگزاری نشست نهضت روشنگری در جامعه کارگری از جمله این برنامه‌هاست.

فرمانده بسیج کارگری استان بوشهر روز ۹ اردیبهشت را بزرگداشت بسیج کارگری دانست و خاطرنشان کرد: به همین مناسبت برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، علمی، آموزشی و هنری توسط سازمان بسیج کارگری استان و شهرستان‌های تابعه برگزار می‌شود.

سرهنگ علیرضا محمدی دیدار با ائمه جمعه استان و شهرستان‌ها را از جمله دیدار‌ها در هفته کارگر دانست و تاکید کرد: در این روز تجلیل از خانواده معظم شهدا و کارگران نمونه و کارفرمایان، معلولان و بیماران کارگران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه ویژه‌ای در کارخانه سیمان دشتستان برگزار می‌شود گفت: ۹ اردیبهشت روز بسیج کارگری مراسمی با حضور فرمانده سپاه استان بوشهر، مسئولان لشکری و کشوری، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر مسئولان در کارخانه سیمان دشتستان برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج کارگری استان بوشهر، عیادت از بیماران کارگر و برگزاری جشن بزرگ کارگری در واحد‌های تولیدی و کارخانجات سطح استان بوشهر با همکاری نواحی و حوزه‌های مقاومت بسیج را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار