مدیرکل بنیاد شهید مازندران خبر داد؛

پرداخت بیمه به ایثارگران خسارت دیده در سیل اخیر مازندران

«هدایت مظلومی» از پرداخت بیمه به ایثارگران خسارت دیده در سیل اخیر مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ - 24April 2019

پرداخت بیمه به ایثارگران خسارت دیده در سیل اخیر مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از ملاقات عمومی با جامعه ایثارگری شهرستان میاندورود در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه خدمت به ایثارگران بهترین عبادت بوده و اجر معنوی را به‌دنبال دارد، اظهار داشت: اگر امروز در جامعه از عزت و امنیت برخوردار هستیم به برکت خون شهیدان و صبر و فداکاری خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه مشکلات جامعه هدف باید با دقت بررسی و پیگیری شود، گفت: کارکنان بنیاد شهید با خدمت بهینه و مطلوب به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، پاداش تلاش و زحمات خود را از خداوند متعال و شهدا خواهند گرفت.

مظلومی رسیدگی جدی به منازل مسکونی تعدادی از ایثارگران شهرستان میاندورود را در سیل اخیر یکی دیگر از اولویت‌های مهم دانست و افزود: در ملاقات عمومی امروز، به صورت چهره به چهره با این عزیزان دیدار به عمل آمد.

وی تصریح کرد: اقدامات و پیگیری لازم در رابطه با چگونگی پرداخت بیمه به ایثارگران خسارت دیده سیل اخیر صورت گرفته است.

این مسئول مسئله اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر را از دیگر دغدغه‌ها عنوان کرد و بیان داشت: در سال 98 تمام تلاش خود را برای کاهش معضل بیکاری این عزیزان با استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بکار خواهیم گرفت.

مظلومی متذکر شد: برای حل مشکلات خانواده‌های عزیز شهدا و ایثارگران، همه دستگاه‌ها باید با جدیت ورود پیدا کنند و مدیران فرصت خدمتگزاری به ایثارگران را از دست ندهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار