سردار حزنی خبر داد؛

۷۷ هزار سری جهیزیه توسط سپاه بین نوعروسان توزیع شده است

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه از توزیع ۷۷ هزار سری جهیزیه توسط سپاه در کشور طی دو سال اخیر بین نوعروسان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ - 24April 2019

۷۷ هزار سری جهیزیه توسط سپاه بین نوعروسان توزیع شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید ضیاالدین حزنی» دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در مراسم اهدای ۱۷۵ سری جهیزیه بین نوعروسان ایلام اظهار داشت: یکی از اولویت‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در سطح کشور ازدواج آسان با استفاده از تأمین جهیزیه زوج‌های جوان است.

وی ادامه داد: در این راستا طی دو سال گذشته قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با همکاری دولت، نهادهای خیریه، کمیته امداد، آستان قدس و… بیش از ۷۷ هزار سری جهیزیه در کشور توزیع کرده است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران افزود: بیش از ۹ هزار ۵۱۶ پروژه عمرانی و غیر عمرانی نیز در راستای محرومیت‌زدایی در ایلام اجرایی شده است.

سردار حزنی گفت: سپاه آماده خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده است و آمادگی برای تعمیر رایگان تمامی موتور پمپ‌های کشاورزان ایلامی که بر اثر سیل تخریب شده است را دارد.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه عنوان کرد: همچنین سپاه در امر بازسازی و تعمیر منازل مسکونی مردم مناطق سیل‌زده از آمادگی کامل برخوردار است و بخشی از کارها را تقبل کرده است؛ همچنین آمادگی مشارکت برای تهیه لوازم خانگی مردم مناطق سیل‌زده با دستگاه‌های اجرایی استان‌های سیل‌زده هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار