تشکیل مجمع جهادی در منطقه سیل‌زده سعدی شیراز

سروان «حسینعلی غلباش» گفت: مجمع جهادی در منطقه سیل‌زده سعدی با محوریت خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان این منطقه در حوزه سلمان تشكیل شده است.
کد خبر: ۳۴۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳ - 24April 2019

مجمع جهادی در منطقه سیل‌زده سعدی شیراز تشکیل شدهبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سروان پاسدار«حسینعلی غلباش» مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینكه گروه‌های جهادی هم‌اكنون در منطقه سعدی مشغول مرمت منازل سیل‌زده هستند، گفت: پیش‌بینی و تلاش می‌كنیم كه مرمت منازل مناطق سیل‌زده حداكثر تا پایان خردادماه به طول بیانجامد.

وی از تشكیل مجمع جهادی در منطقه سیل‌زده سعدی خبر داد و گفت: از روز ۷ فروردین‌ماه این مجمع با محوریت خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان این منطقه در حوزه سلمان تشكیل شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز افزود:‌ در این مجمع ۴ كارگروه فنی و عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و سلامت و معیشت و تأمین نیازمندی‌ها تشكیل شدند كه از روز اول خدمت‌رسانی حول در این ۴ كارگروه دنبال می‌شود.

غلباش ادامه داد: ‌۶ روز اول وقوع سیل در این منطقه را به تخلیه آب و گل و لای از منازل مردم اختصاص دادیم كه در این زمینه سپاه چند شهرستان نیز به كمك ما آمدند و مناطق سیل‌زده را به ۱۲ بلوك تقسیم‌بندی كردیم كه ۹ بلوك در منطقه سعدی و ۳ بلوك نیز در مناطق هفت تن، بلوار نصر و ریاستی بود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز با بیان اینكه تعمیرات منازل و لوازم منزل آسیب‌دیدگان از روز ششم به بعد آغاز شد، گفت: این تعمیرات همچنان نیز در منطقه سعدی در حال انجام است تا بتوانیم تا ماه مبارك رمضان منازل مردم را به حد قابل قبولی برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار