سردار پاکپور:

سیل بند ۷۰۰ متری در منطقه بردسکن توسط سپاه احداث شد

فرمانده نیروی زمینی سپاه از احداث دژی به طول ۷۰۰ متر در منطقه بردسکن استان خراسان رضوی برای مقابله با سیلاب خبر داد.
کد خبر: ۳۴۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ - 24April 2019

سیل بند ۷۰۰ متری در منطقه بردسکن توسط سپاه احداث شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از احداث دژی به طول ۷۰۰ متر در منطقه بردسکن استان خراسان رضوی برای مقابله با سیل در این منطقه خبر داد.

وی افزود: این دژ در منطقه دهان قلعه بردسکن و به طول ۷۰۰ متر و عرض ۴ متر و ارتفاع ۳ متر احداث شده است و هدف از آن جلوگیری از سیلاب در منطقه بردسکن و حومه آن است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقدامات یگان‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه در مناطق شرق و جنوب شرق کشور برای مقابله با سیلاب یادآور شد: یکی دیگر از اقداماتی که انجام شده ترمیم سیل بند‌های کنار جاده منطقه دهان قلعه بردسکن بوده است. همچنین لودر‌ها و بولدوزر‌های گروه ۴۷ سلمان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در مناطق شرق و جنوب شرق کشور مشغول امدادرسانی هستند.

وی تاکید کرد: نیروی زمینی سپاه همچنین ارتباط بین ۱۰ روستای حومه شهر بردسکن با این منطقه را برقرار کرده و تلاش ما ترمیم سیل بند‌های اطراف منطقه بردسکن است.

سردار پاکپور با اشاره به اهمیت اقدامات مهندسی نیروی زمینی سپاه در منطقه شرق کشور به خصوص استان خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان یادآور شد: آماده‌ایم تا هر زمان که لازم باشد هر اقدامی را برای مقابله با سیل و کمک به مردم عزیز شرق و جنوب شرق کشور انجام دهیم.

انتهای پیام/102

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار