یادداشت/ عذرا شباب

واقعه صحرای طبس حقانیت انقلاب اسلامی ایران را به اثبات رسانید

واقعه عظیم «صحرای طبس» برای سیرت‌داران بصیر، این حقانیت انقلاب اسلامی را به اثبات رسانید که خداوند نصیر صابران است و ریگ‌های ریز بیابان سپاهیان ابرهه صفت را با جثه‌های هیولایشان به خاک و آتش می‌کشاند.
کد خبر: ۳۴۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸ - 24April 2019

واقعه صحرای طبس حقانیت انقلاب اسلامی ایران را به اثبات رسانیدگروه استان‌های دفاع‌پرس - عذرا شباب؛ روز ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۹ حدیث بیداری کوردلان بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، یوم‌الله و عام الفیل دیگری، برای دشمنان این مرزو بوم رقم خورد تا فرعونیان زمان معجزات الهی را در بیابان طبس نظاره گر باشند.

روزی که ایالات متحده کماندو‌های آموزش دیده و مجرب خود را جهت آزادی جاسوسان آمریکایی در بند دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) و با خیال واهی فراهم کردن زمینه کودتا در جمهوری اسلامی ایران به صحرای طبس اعزام کرد، نزد خود نمی‌پنداشت که در مساوات نقشه‌های پلیدشان، شن‌های ابابیلی به مدد انقلاب اسلامی نوپای ایران خواهد آمد.

خلق حماسه صحرا به حدی در رسانه‌های جهانی بازتاب داشت که مجله هفتگی آمریکایی تایم ماموریت کارتر برای نجات گروگان‌ها را در درون شعله‌ها فرو رفته خواند؛ زیرا این شکست مفتضحانه بدون جنگ در صحرای طبس برای کشوری که خود را ابر قدرت دنیا تلقی می‌کرد بسیار خوار کننده به شمار می‌آمد.

این واقعه عظیم برای سیرت‌داران بصیر، این حقانیت انقلاب اسلامی را به اثبات رسانید که خداوند نصیر صابران است و ریگ‌های ریز بیابان سپاهیان ابرهه صفت را با جثه‌های هیولایشان به خاک و آتش می‌کشاند.

دست‌های غیبی به تعبیر امام خمینی (ره) هواپیما و بالگرد‌های آمریکایی را با طوفان‌های شنی در هم نوردید تا جهانیان بدانند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند؛ زیرا حافظ و پشتوانه این نظام پروردگاری است که در پی سربلندی و گسترش دین مبین اسلام در گستره عالمیان به واسطه بیداری اسلامی در سالیان آتی در سراسر گیتی خواهد بود.

واقعه عبرت آمیز صحرای طبس آیه «مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین» را تفسیر کرد تا شیاطین بزرگ جهان هستی بدانند در جبهه حق علیه باطل حتی پیشرفته‌ترین ادوات جنگی در برابر دین برحق اسلام از کارایی ساقط خواهند شد؛ زیرا خداوند «یدالله فوق ایدیهم» است.

دسیسه‌ها دشمنان داخلی و خارجی همچون منافقین و «چارلی بکویت» فرمانده عملیات نافرجام طبس در تمام دوران‌ها برای کسانی که به نیت ضربه زدن به این نظام اسلامی و با هدف نابودی این انقلاب قدم برداشتند با رشادت‌های دلیر مردان این خطه به سنگ خورده است و این خود نشانی از تزلزل دشمنان و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در تمام دوران‌ها است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار