برگزاری مراسم تکریم و معارفه مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کرمان

آیین تکریم و معارفه مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان با حضور دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ - 25April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «حسین تاریخی» دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان اظهار داشت: در هر مسئولیت و شغلی که فعالیت می‌کنیم نباید از مسیر بندگی خارج شویم.

این مسئول با ابراز رضایت از عملکرد اتحادیه انجمن‌های دانش آموزی استان کرمان گفت: تلاش ما در این است خط و مسیر خود را در جهت فرامین مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی و حفظ کنیم و  این اهداف را در دانش آموزان تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه 40 سال از تاسیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی می‌گذرد عنوان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس دانش آموزانی که به جبهه‌ها اعزام می‌شدند، در اتحادیه هم فعال بودند که تعدادی از آنها به شهادت رسیدند و از آن زمان این پرچم دست به دست شده تا به اینجا رسیده و ما باید اهداف این عزیزان را سرلوحه خود قرار داده و امانتداران خوبی باشیم.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه یکی از شاخص‌های ویژه اتحادیه استان کرمان نیروسازی بوده است بیان داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب که مخاطب اصلی آن جوانان هستند، مسولیت ما دو چندان می شود و بایستی در این عرصه و در بحث جوانان که مخاطب اصلی هستند، بیشتر تلاش کنیم.

همچنین «مهدی صدفی» مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با تاکید بر اینکه یکی از سرمایه‌های ما اهل بیت (ع) و کشتی نجات این امت هستند و در این دریای متلاطم دنیایی، اگر کسی متصل به این کشتی باشد و با اهل بیت (ع) و ولایت همراهی کند، نجات پیدا می‌کند متذکر شد: از همراهی و حضور فعال و به موقع اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان در همه عرصه‌ها تقدیر می‌کنم.

آیین تکریم ومعارفه مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان برگزار شد///در حال ویرایش

در پایان این مراسم از «رحمان جلالی»، مسئول سابق اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان کرمان تقدیر شد و «مهران شیخی» به عنوان مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار