امام جمعه خرمشهر:

تحقق شعار سال موجب تبدیل تهدیدات به فرصت خواهد شد

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با تأکید بر لزوم توجه جدی به «رونق تولید» گفت: اگر شعار سال تحقق یابد، تهدیدات دشمن تبدیل به فرصت خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶ - 26April 2019

اگر شعار سال تحقق پیدا کند تهدیدات دشمن تبدیل به فرصت خواهد شد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سیدنبی موسوی‌فرد» امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمشهر با اشاره به اعدام تعدادی زیادی از شیعیان به دست رژیم سعودی اظهار داشت: فرزندان ابوسفیان و هند جگرخوار نزدیک به ۴۰ نفر را به صلیب کشیدند و اعدام کردند، این سعودی‌های پلید و وهابی‌های خبیث بارها در قتل عام انسان‌های آزاده در بحرین، یمن و عراق دست داشتند.

وی افزود: سعودی‌ها پدر تمام تروریست‌های عالم  هستند؛ البته این وهابی‌ها دست‌پرورده آمریکا هستند که در تمام حوادث و جنگ‌ها نقش اساسی و کلیدی دارند. آمریکا با حمایت از آل سعود در منطقه سعی دارد که نسبت به اسلام ناب بی‌اعتمادی ایجاد کند و خود از دلارهای نفتی آنها بهره ببرد.

امام جمعه خرمشهر گفت: مجامع بین‌المللی در برابر این جنایت‌های وهابی‌ها سکوتی مرگبار در پیش گرفته‌اند و صدایی از آنها بلند نمی‌شود. ما به اذن ولی و امام و رهبر خود ظرف چند روز نام و نشان آل سعود را از صفحه روزگار محو خواهیم کرد و این اتفاق دیر نخواهد بود.

موسوی‌فرد در ادامه با اشاره به تحریم‌های اخیر نفتی آمریکا علیه ایران تصریح کرد: باید به شعار سال که «رونق تولید» است توجه جدی و در راستای آن کار شود. اگر شعار سال تحقق پیدا کند و با برنامه‌ریزی صحیح وابستگی ما به صادرات نفتی به صفر برسد، تهدیدات دشمن تبدیل به فرصت خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به لزوم توزیع عادلانه اعتبارات به سیل‌زدگان، گفت: اگر نظارت دقیق و صحیح و توزیع عادلانه در اقلام، کالاها و اعتبارات مدنظر قرار نگیرد، دوباره مصیبت بازسازی خرمشهر قهرمان در خوزستان تکرار خواهد شد.

امام جمعه خرمشهر افزود: باید همه ما به عنوان یکی از مطالبات عمومی نظارت صحیح و دقیق بر توزیع اعتبارات به مردم سیل‌زده را دنبال کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار