امام‌جمعه الشتر مطرح کرد؛

رهایی از وابستگی به نفت در گرو رونق تولید ملی

حجت‌الاسلام «سید سجاد موسوی» گفت: رونق تولید ملی، ما را از وابستگی به نفت بی‌نیاز می‌کند.
کد خبر: ۳۴۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱ - 26April 2019

رهایی از وابستگی به نفت با رونق تولید ملی

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید سجاد موسوی» امام جمعه الشتر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه  این شهر ضمن دعوت خود و همه نمازگزاران به تقوای الهی، با گرامی‌داشت هفته کار و کارگر،  اظهار داشت: کارگران ستون تولید هستند و رونق تولید یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است که اگر محقق شود تصمیم سردمداران استعمار دیگر تأثیری در مورد نفت ندارد.

وی یادآور شد: اگر رونق تولید شکل بگیرد جامعه پویا و موفق خواهد بود و لازمه این کار توجه مسوولان نظام به منشوری است که رهبری بیان کردند.

امام جمعه الشتر با تاکید بر اینکه رونق تولید ملی ما را از وابستگی به نفت بی‌نیاز می‌کند، افزود: مسوولان باید عرصه را برای حضور گسترده جوانان در جهت خدمت به کشور فراهم کنند؛ چراکه جوان فعال ما می‌خواهد بدون موانع وارد فضای کسب و کار شود.

حجت‌الاسلام موسوی به اعدام ۳۷ تن از طلاب و روحانیون در عربستان اشاره کرد و گفت: آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند سکوت کرده‌اند، از دستگاه دموکراسی می‌خواهیم با فعال کردن اقدامات دولت‌های اسلامی و غیر اسلامی و فضای رسانه‌ای انسان‌های ازاده، حرکت غیر انسانی و غیر اخلاقی آل سعود را به دنیا معرفی کند، این‌ها نه شرم دارند و نه حیا می‌کنند؛ خون به ناحق ریخته مظلومین گریبان آل سعود را می‌گیرد.

وی با اشاره به سالروز عملیات بیت‌المقدس گفت: عملیات خاطره‌انگیز بیت‌المقدس یکی از مهم‌ترین عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس بود که نیروهای لرستانی در آن نقش موثری داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار