اهدای نقاشی پرتره شهید مدافع حرم «محمد آژند» به خانواده شهید

تصویر نقاشی‌شده پرتره شهید مدافع حرم «محمد آژند»، توسط «مرتضی شهریاری» نقاش این اثر و سردار «هاشمی دانا» معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، به خانواده این شهید والامقام اهدا شد.
کد خبر: ۳۴۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ - 27April 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید هاشمی دانا» معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، به‌همراه جمعی از خبرنگاران خبرگزاری دفاع‌مقدس با حضور در منزل پدر شهید مدافع حرم «محمد آژند»، از مقام والای این شهید مدافع حرم تجلیل کرد.

در این دیدار که پدر و مادر، همسر و ۲ فرزند شهید «محمد آژند» حضور داشتند، تصویر نقاشی‌شده پرتره این شهید والامقام توسط «مرتضی شهریاری» نقاش این اثر و سردار «هاشمی دانا» به خانواده شهید اهدا شد.

تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم «محمد آژند»

تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم «محمد آژند»

خاطرنشان می‌شود، شهید مدافع حرم «محمد آژند» هفتم تیرماه سال ۱۳۵۹ در تهران چشم به جهان گشود. وی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ادامه داد و بیست و هشتم تیرماه سال ۱۳۸۱ ازدواج کرد و در بیست و یکم دی‌ماه سال ۱۳۹۴ نیز در منطقه «خان‌طومان» سوریه به شهادت رسید. از این شهید والامقام ۲ فرزند به نام‌های «محمدمهدی» و «محمدطاها» به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها